-
13 октомври 2013 18:06
- 5283
- 94
Моето притеснение е, че в тази политика от едно работещо министерство станаха две не работещи. Вотът за недоверие е, за да кажем какво нас ни притеснява. Това заяви депутатът от ГЕРБ Лиляна Павлова Лиляна Павлова Николова е министър за Българското председателство на Съвета на ЕС 2018. Родена в предаването "Всяка неделя" по Нова телевизия по повод вота на недоверие внесен от ГЕРБ за регионалната политиката на кабинета "Орешарски".
Попитана какво ще правят ГЕРБ, ако не влязат управляващите в НС, за да изслушат аргументите им, тя заяви, че би трябвало да са в Пленарна зала,защото нали уж искат да ги чуят.
По думите й целта на регионалната политика е хората да живеят по - добре. Проблем е програмата "Региони в растеж" - не може да се ремонтират улици, а да не се подменят ВиК сектора, имаме места на воден режим. В 21 век това е недопустимо. Оставих една програма през 2012 години, в която се отчитат много от допуснатите грешки преди. Те обаче ги загърбиха и сега не е ясно какво се случва в този сектор, каза още Павлова.
Опитвам се да вникна в техните аргументи, но има заложени 0 лева за общински пътища. С 40 млн. лева по-малко е заложено в програмата за малки пътища. Няма приемственост, няма надграждане. Опитват се да замитат проблемите на държавата и да очернят предишните, смята още бившата регионална министърка.
Има липсва на политика във ВиК сектора. Тази година трябва да усвоим 1 млрд. лева, радостно е, че са разплатили 180 млн. лева, но трябва да се усвоят още много. Няма нито дума за енергийната ефективност, иззеха се правомощия от общините, кадровата политика е лоша - за всяка една точка от плана им имаме конкретни доводи защо те не се справят.Надявам се да ни чуят и да се поучат, каза Павлова.
Вотът е навреме. По-добре сега, отколкото България да остане без вода и в пряк и преносен смисъл. Имаме много силни аргументи и при двата вота на недоверие, каза още тя.
Брюксел не ни е опровергал. Не са спрени парите по апликационните форми - те могат да бъдат подадени наново. Въпросът тук е защо управляващите ги подават като знаят, че ще им ги върнат. Надявам се, че не е преднамерено, но те имам много сериозни интереси в железниците - по 10 млн. лева на километър за проектиране. ЕС каза, че не може ЖП транспортът е за сметка на магистралите и обратното. Трябва да е 50 на 50, уточни още тя.
Последвайте канала на
Свързани новини
Лиляна Павлова: Искат да ни смачкат на всяко ниво
07 октомври 201308:43
Лиляна Павлова: Ще има вот на недоверие и дебати по него
25 септември 201318:35
Орешарски към Павлова: Магистрала Хемус никога не е била приоритет
20 септември 201313:37
Павлова: Сменят шефката на ДНСК, за да узаконят незаконните обекти по морето
18 септември 201314:13
Павлова: Пътищата не могат да се изчистят, а токът да се възстанови с магическа пръчка
08 март 201510:26
Коментари 94
Добави2013.10.14 | 21:39
2013.10.14 | 21:38
2013.10.14 | 13:08
2013.10.14 | 13:08
2013.10.14 | 10:20
2013.10.14 | 10:20
2013.10.14 | 10:20
2013.10.14 | 10:20
2013.10.14 | 10:20
Добави коментар
Свързани галерии
Водещи новини
Румен Радев: Нека си пожелаем вяра и сили за достойни дела, които да водят към духовното пробуждане и единението на целия народ
05 май 202406:30
Кметът на Банско не мисли, че в заведенията е скъпо: Качеството е високо!
05 май 202409:05
След Зеленски: Русия обяви за издирване и Петро Порошенко
05 май 202407:51
Руското МВнР: НАТО се готви за потенциален конфликт с Русия
05 май 202407:44
Русия атакува Украйна и в нощта на Великден
05 май 202408:58
Бомбени заплахи в три синагоги и музей в Ню Йорк
05 май 202407:35
Кой черпи за имен ден на Великден?
05 май 202406:36
Слънце ни радва на Великден
05 май 202407:02
Ледената кралица Асдис Ран в в топ 10 в президентска кампания на Исландия
05 май 202406:58
2013.10.14 | 21:39