Шофьор, минал през бус лентата на „Цариградско шосе", ще плати 250 лева

С новата система от 40 камери шофирането в бус лентата освен едно от най-честите, ще стане и едно от най-санкционираните нарушения в столицата.

Камерите вече са разположени на основните булеварди и са съобразни с концентрацията на нарушения. Обикновено това са последните няколкостотин метра преди кръстовище, където когато се е образувала колона, шофьорите си позволяват да ползват бус лентата. За всеки нарушител се съставя специално досие.

„В досието попада номера на автомобила, GPS-координатите къде е заснет автомобила, часът и датата на самото нарушение. Ние го обработваме, пращаме го на колегите от КАТ, където съответно там го глобяват”, разказва Здравко Иванов - оператор в Центъра за управление и анализ на трафика.

Санкционира се всяко едно нарушение. Така, ако един шофьор реши да ползва бус лентата за експресно преминаване по „Цариградско шосе" от край до край - ще бъде сниман 5 пъти и ще плати 250 лева - по 50 лева на всяка камера. Според общината целта не е да се събират пари от глоби, а да се вкара ред в трафика.

Коментари

  1. 2019.06.12 | 23:11

    След като се правят ремонти на улиците без да се разширяват след като се пуснат те са остарели и не годни. Ако е необходимо къщи да се събарят и дървета да се премахнат но улиците и булевардите трябва да се разширяват. На кръстовищата да се правят надлези, защото трябва от единия край на околовръстното, да се преминава през центъра до другия срещуположен край на околовръстното за 25 минути безпрепятствено. Което означава да няма светофари а само надлези. Един такъв вариянт е: от околовръстното и надлеза в Люлин се разшири и продължи по бул. Сливница покрай сточна гара покрай Владайската река, Малашевци и до околовръстното. След това може да се продължи напряко до магистрала Хемус. Освен големите глоби за нарушители трябва и широки булеварди да се правят.

    1. 2019.06.16 | 00:14

      ходи си на село ма. къщи щели да събарят. бегайте на къра всички селяни и няма да има трафик!!!

  2. 2019.06.13 | 00:23

    Значи гратисджиите, които не са дали 1 ст. в градския транспорт ще се движат бързо и безпрепятствено, а всички ние, които плащаме гориво, консумативи, данъци, граждански, еко такси и какво ли още не, ще си седим и чакаме по задръстванията? Разширете пътищата и тогава обособявайте бус ленти! Побъркахте го тоя унизен и смазан народ!!!

    1. 2019.06.14 | 22:08

      Абе гъз,на майка ти оная работа само с кола е ходила на работа. Всичкото селяния с коли тръгнало. По един човек в кола,е няма как да не стават задръствания. На работа можеш да ходиш и с градския транспорт,но не питаш кметицата защо билетчето е 1.60. Но ревеш че има задръствания.Аман от простаци.

    2. 2019.06.13 | 11:40

      Каква гъзария, бе олиг.офре.н? Хората използват колите си за работа! Ако ползват градския транспорт и сменят по 10 пъти превозно средство, за да стигнат до местоназначението си ще фалират всички. Мисли с тая глава малко!

    3. 2019.06.13 | 06:13

      Ами качи се и ти в градският транспорт. От гъзария не можете да мислите;

    4. 2019.06.13 | 03:19

      да

  3. 2019.06.13 | 09:52

    Само за свещи и лекарства да ги дадете тия пари, мaмa ви гейберска.

  4. 2019.06.13 | 09:45

    Маршрутките ще бъдат ли глобявани?
    Щот те не са от градският транспорт.

  5. 2019.06.12 | 23:21

    Компромиси трябва да се правят с глобите само ако се докаже че нарушителят е карал болен по спешност. Защото водачите не правят място дори на бърза помощ и полиция. Затова кметството вместо да слага скъпи остри камъни по графа с цел присвояване на пари; трябва разширения на улиците и безпрепятствено преминаване през кръстовищата. Така освен че ще се преминават разстоянията бързо, няма да се замърсява въздуха от колите които работят на място на кръстовищата регулирани със светофари.

    1. 2019.06.13 | 09:43

      За болните си има линейки.

  6. 2019.06.12 | 23:43

    А може ли общината да ми каже колко ще бъде санкциониран шофьора на всички автобус който не кара в бус лентата може би за да пречи на останалите 2 примера за един ден

    1. 2019.06.13 | 09:15

      И аз питам същото , колекционирам си снимки за безмислената бус-лента между НДК и васил левски стадиона , където нито един автобус не я ползва защото продължават направо

  7. 2019.06.12 | 22:53

    значи аз плащам данък, преглед, гражданска, винетка, каско не знам кви лайна още и не мога да карам в 30% от пътя, а изпърдяните рейсове ще се движат без задръстване

    1. 2019.06.13 | 03:18

      да това значи.

  8. 2019.06.12 | 22:52

    Да 1 млн души ще седят в задръстванията за да може 2 рейса да се движат по разписание

  9. 2019.06.12 | 22:43

    Хубаво е да има бус ленти, дори и ленти за коли със специален режим на действие. Но е и хубаво да има поне четири други ленти за автомобилите да се движат в едната посока.Затова когато се правят каквито и да са ремонти по булевардите трябва да бъдат максимално разширявани. Дори това да се налага да бъдат изсичани дървета. След това се засаждат нови и за няколко години порастват. Но улиците си остават за векове тесни в дво милионния град, които всеки ден се увеличава със десетки хора и още много повече автомобили.

  10. 2019.06.12 | 22:40

    Пумия , гнус ....

  1. 1
  2. 2

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Одобрявате ли промените в НК свързани с неизбежната отбрана?

Одобрявате ли промените в НК свързани с неизбежната отбрана?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.