-
12 юни 2019 20:41
- 12541
- 22
С новата система от 40 камери шофирането в бус лентата освен едно от най-честите, ще стане и едно от най-санкционираните нарушения в столицата.
Камерите вече са разположени на основните булеварди и са съобразни с концентрацията на нарушения. Обикновено това са последните няколкостотин метра преди кръстовище, където когато се е образувала колона, шофьорите си позволяват да ползват бус лентата. За всеки нарушител се съставя специално досие.
„В досието попада номера на автомобила, GPS-координатите къде е заснет автомобила, часът и датата на самото нарушение. Ние го обработваме, пращаме го на колегите от КАТ, където съответно там го глобяват”, разказва Здравко Иванов - оператор в Центъра за управление и анализ на трафика.
Санкционира се всяко едно нарушение. Така, ако един шофьор реши да ползва бус лентата за експресно преминаване по „Цариградско шосе" от край до край - ще бъде сниман 5 пъти и ще плати 250 лева - по 50 лева на всяка камера. Според общината целта не е да се събират пари от глоби, а да се вкара ред в трафика.
Последвайте канала на
Свързани новини
Камерите на Центъра за управления на трафика в София засекли над 1000 нарушители, шофирали в бус лентите
12 юни 201910:42
Йорданка Фандъкова: От днес 40 камери следят бус лентите
10 юни 201914:34
АПИ: Близо 1 400 нарушители са засекли инспекторите на тол контрола в празничните дни
30 април 201915:06
40 камери ще следят кой кара в бус лентите в София
27 февруари 201915:54
Погват шофьорите в София, които се движат в бус лентите
01 декември 201808:15
200 евро глоба за спиране на бус лента в Гърция
06 ноември 201915:18
Солена глоба, ако говориш по телефона докато шофираш в Румъния
12 август 201909:46
Камери снимат шофьoри в бус лентите на столичен булевард в ремонт
12 юли 201920:25
Левски се прицели в халф на ЦСКА 1948
България допусна обрат от Черна гора и се отдалечи от ЕвроБаскет 2025
Два отменени гола в добавеното време донесоха радост на Крумовград срещу Славия
Кириякос Георгиу разказа за премеждията си в Спартак (Варна)
ПФК Ботев: Ситуацията около Антон Зингаревич става все по-странна и лишена от прозрачност
Областна администрация София-град и Столична община подписаха договора за прехвърляне на собствеността на "Герена"
Коментари 22
Добави2019.06.13 | 00:23
Значи гратисджиите, които не са дали 1 ст. в градския транспорт ще се движат бързо и безпрепятствено, а всички ние, които плащаме гориво, консумативи, данъци, граждански, еко такси и какво ли още не, ще си седим и чакаме по задръстванията? Разширете пътищата и тогава обособявайте бус ленти! Побъркахте го тоя унизен и смазан народ!!!
2019.06.14 | 22:08
Абе гъз,на майка ти оная работа само с кола е ходила на работа. Всичкото селяния с коли тръгнало. По един човек в кола,е няма как да не стават задръствания. На работа можеш да ходиш и с градския транспорт,но не питаш кметицата защо билетчето е 1.60. Но ревеш че има задръствания.Аман от простаци.
2019.06.13 | 11:40
Каква гъзария, бе олиг.офре.н? Хората използват колите си за работа! Ако ползват градския транспорт и сменят по 10 пъти превозно средство, за да стигнат до местоназначението си ще фалират всички. Мисли с тая глава малко!
2019.06.13 | 06:13
Ами качи се и ти в градският транспорт. От гъзария не можете да мислите;
2019.06.13 | 03:19
да
2019.06.13 | 09:52
Само за свещи и лекарства да ги дадете тия пари, мaмa ви гейберска.
2019.06.13 | 09:45
Маршрутките ще бъдат ли глобявани?
Щот те не са от градският транспорт.
2019.06.12 | 23:21
Компромиси трябва да се правят с глобите само ако се докаже че нарушителят е карал болен по спешност. Защото водачите не правят място дори на бърза помощ и полиция. Затова кметството вместо да слага скъпи остри камъни по графа с цел присвояване на пари; трябва разширения на улиците и безпрепятствено преминаване през кръстовищата. Така освен че ще се преминават разстоянията бързо, няма да се замърсява въздуха от колите които работят на място на кръстовищата регулирани със светофари.
2019.06.13 | 09:43
За болните си има линейки.
2019.06.12 | 23:43
А може ли общината да ми каже колко ще бъде санкциониран шофьора на всички автобус който не кара в бус лентата може би за да пречи на останалите 2 примера за един ден
2019.06.13 | 09:15
И аз питам същото , колекционирам си снимки за безмислената бус-лента между НДК и васил левски стадиона , където нито един автобус не я ползва защото продължават направо
2019.06.12 | 22:53
значи аз плащам данък, преглед, гражданска, винетка, каско не знам кви лайна още и не мога да карам в 30% от пътя, а изпърдяните рейсове ще се движат без задръстване
2019.06.13 | 03:18
да това значи.
2019.06.12 | 22:52
Да 1 млн души ще седят в задръстванията за да може 2 рейса да се движат по разписание
2019.06.12 | 22:43
Хубаво е да има бус ленти, дори и ленти за коли със специален режим на действие. Но е и хубаво да има поне четири други ленти за автомобилите да се движат в едната посока.Затова когато се правят каквито и да са ремонти по булевардите трябва да бъдат максимално разширявани. Дори това да се налага да бъдат изсичани дървета. След това се засаждат нови и за няколко години порастват. Но улиците си остават за векове тесни в дво милионния град, които всеки ден се увеличава със десетки хора и още много повече автомобили.
2019.06.12 | 22:40
Пумия , гнус ....
Добави коментар
Водещи новини
Петър Чобанов: Минималната заплата крие повече рискове, отколкото решения на проблеми
25 ноември 202420:50
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Юлиян Попов: Цената на водата в България е ниска, трябва да се инвестира в напояване
25 ноември 202418:46
Общини напират да вдигнат цената за паркиране
25 ноември 202422:30
Водещите новини! Бабикян: Борисов води разговора с Пеевски, а не с ПП-ДБ. Войната в Украйна доведе до нова ескалация между Запада и Москва (и още…)
25 ноември 202419:18
Нетаняху може да бъде арестуван, ако пътува до Германия
25 ноември 202419:28
Белият дом: Преговорите за спиране на огъня между Ливан и Израел вървят към споразумение
25 ноември 202422:53
Осло не откри доказателства за връзка между норвежеца, собственик на българска фирма, и взривените пейджъри на "Хизбула"
25 ноември 202420:41
2019.06.12 | 23:11
След като се правят ремонти на улиците без да се разширяват след като се пуснат те са остарели и не годни. Ако е необходимо къщи да се събарят и дървета да се премахнат но улиците и булевардите трябва да се разширяват. На кръстовищата да се правят надлези, защото трябва от единия край на околовръстното, да се преминава през центъра до другия срещуположен край на околовръстното за 25 минути безпрепятствено. Което означава да няма светофари а само надлези. Един такъв вариянт е: от околовръстното и надлеза в Люлин се разшири и продължи по бул. Сливница покрай сточна гара покрай Владайската река, Малашевци и до околовръстното. След това може да се продължи напряко до магистрала Хемус. Освен големите глоби за нарушители трябва и широки булеварди да се правят.
2019.06.16 | 00:14
ходи си на село ма. къщи щели да събарят. бегайте на къра всички селяни и няма да има трафик!!!