БДЖ подобрява информационното обслужване на своите клиенти

  • 11 февруари 2019 10:46

  • 229
  • 1
БДЖ подобрява информационното обслужване на своите клиенти
© Булфото

„БДЖ - Пътнически превози” ЕООД въвежда подобрения в информационното обслужване на своите клиенти за движението на влаковете в страната. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ.

За целта е разработена нова функция в официалната страница на БДЖ, чрез която се предоставя информация в реално време за движението на влаковете в страната. Услугата е достъпна чрез активния бутон LIVE електронно табло, който се намира в началната страница на сайта на дружеството.

При въвеждане на конкретна гара всеки потребител може да проследи има ли закъснение на интересуващия го влак, с колко минути и кога се очаква да пристигне или замине от съответната гара. Новата функция напомня на съществуващата такава за електронните табла, но вече е усъвършенствана с информация за всички гари и за движението на влаковете в реално време.

Публикуването на актуална информация за движението на влаковете значително ще подобри информираността на клиентите на националния железопътен превозвач, които ще могат да проверяват по всяко време има ли закъснение или извънреден престой на влака, с който са предпочели да пътуват. Предимството на публикуването на информация в реално време на официалната страница на БДЖ е, че всеки потребител може да проверява за закъснения на влаковете и през мобилното си устройство.

Последвайте канала на

Novini.bg
229 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Мс

2019.02.11 | 11:19

1

БДЖ и НКЖИ са най корумпираните шурубаджанашки компании които трябва да се ликвидират .На 1 работник са 10 началника и администрация.на работника дават трохите а те обират всичко друго.

Добави коментар

Водещи новини