-
28 март 2019 08:32
- 400
- 1
Ние не можем да си позволим да пуснем несигурни влакове, затова жертваме удобството и графика за сметка на сигурността, коментира в Сутрешния блок на БНТ Григори Григоров – председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ".
През декември закъсненията на влакове са били доста, нашата цел беше през тези 3 месеца с бързи организационни мерки да се фокусираме върху това и постигнахме до 93% изпълнение на графика на БДЖ, обясни Григоров, който е начело на холдинга от месец декември.
Не смятам, че нашите клиенти се чувстват добре в момента, но нашата цел е това да се промени, призна Григоров.
Нови влакове в близките 3 години няма как да бъдат доставени, защото производственият процес е много дълъг. Това е причината за забавянето - пари имаме. Първите нови влакове ще бъдат предназначени за дългите трасета София - Варна и София - Бургас, които продължават средно 6 часа и трябва да бъде осигурен комфорт. В момента все още нямаме достатъчно влакове, тъй като ремонтната програма е била силно забавена, обясни директорът на БДЖ.
Бюджетът за 2019 г. е изключително балансиран. Приходите се увеличават с около 20 млн. лв., а разходите с около 12 млн. Очакваме 100 млн. лв за нови влакове, вече има първоначални разговори с производители. Не работим на загуба. За първа година БДЖ през 2019 г. ще излезе на счетоводна печалба. За тази година не се предвижда увеличение на цените, , допълни още Григоров.
Последвайте канала на
Свързани новини
БДЖ отваря базите си за деца от приемни семейства
27 март 201917:00
БДЖ въвежда бонусна система за служителите от локомотивния персонал
22 март 201911:00
БДЖ организира обществена консултация по проекта за закупуване на нови влакове
20 март 201915:10
БДЖ осигурява над 8 000 допълнителни места във влаковете за почивните дни по случай Трети март
02 март 201910:07
БДЖ ще осигури допълнителни вагони във влак „Родопи” от Септември за Добринище на 3-ти март
22 февруари 201911:33
БДЖ обновява съставите на влаковете с ремонтирани вагони
19 февруари 201914:19
Болтове от жп линия хвърчат при всяко преминаване на влака
11 април 201908:39
Нови 15 000 дка гори ще бъдат залесени само в държавните горски територии
01 април 201920:36
Лудогорец излиза за победа над Крумовград и спечелване на 13-та поредна титла
Черно море и Локомотив (Пд) гарантират шоу на "Тича"
Сблъсък за оцеляване между Любослав Пенев и Красимир Балъков
Лекция на Лео Меси донесе нова победа на Интер Маями
ЛА Лейкърс най-сетне се разписа в серията с Нъгетс
Кристиан Василев спечели олимпийска квота
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Главчев се отказва от 9100 лв. заплата като външен министър
28 април 202412:04
Другата седмица ще има яснота за машините и софтуера за вота 2 в 1
28 април 202411:19
Осезателно покачване на заболеваемостта от коклюш! Да се спазва дистанция при новородените!
28 април 202409:12
Един милион стягат куфарите за празниците
28 април 202409:58
Проблемът с липсата на персонал на морето - огромен
28 април 202408:34
Карлос Контера: В центъра на столицата трябва да има засилено полицейско присъствие всекидневно
28 април 202410:36
Д-р Иван Неделчев: Консумирайте риба поне веднъж седмично
28 април 202409:33
Остават два работни дни за подаване на данъчни декларации
28 април 202411:06
Хамас разпространи видео с двама заложници
28 април 202410:53
2019.03.28 | 09:16
За 20г. в Китай от 150 км максимална скорост след реорганизация на жп транспорта, достигат 320 км. При нас от 150 км за 30г. достигаме 50км., без никаква положителна прогноза, но затова пък имаме апартаменти с асансьор в хола, невъзвръщаеми кредити от КТБ. И това все от представителите на народ