Държавата на емпатите

 

Живеем във времето на усещанията.

По-късметлиите имат усещането че ходят на работа, а най-късметлиите имат усещането, че получават заплата. Останалите се радват на усещане за бедност. Това усещане системно се размива с усещанията за несправедливост, наглост и усещане за дебелоочие.

Народонаселението търпи постоянното усещане за секс, което по-скоро прилича на усещането за изнасилване. Някак се усеща претръпнало вече.

Усещаме, че повече няма да можем, но според усещането на социолозите можем още.     Пенсионерите получават усещане за живот, чрез усещане за вдигане на пенсиите със стотинки. Това води до усещане за обида. Но нищо. Тоест, усещането е за нищо.

Когато се разболеем усещаме, че получаваме здравна помощ. Децата ни получават усещане за образование. Силиконовите курви се усещат като стълбове на обществото. Римляните от неримски произход създават усещане за престъпност, но престъпността се усеща като битова.

Понякога имаме усещането, че нещата могат да отидат на по-добро. Но това е само усещане.

 Друг път имаме усещането, че цените на парното, тока и водата се вдигат. Но това усещане е само, когато пристигнат сметките. Така, че това е усещане, което влиза в статистическата грешка.

Има усещане, че безработицата е победена, но това усещане е само в табличен вид удобен за показване по телевизора.

По криминалните хроники се прокрадва усещането за неомутризация. 

Да не говорим за усещането за корупция, което е едно от водещите усещания. То някак се допълва с усещането за шуробаджанащина, усещането за крадене в особено големи размери.

Защото защо да не се краде в особено големи размери, при положение че съществува усещането за тотална безнаказаност. Какво ти!  Дори усещане за гордост!

От време на време получаваме усещането че някой и друг завод е закрит и още хора са получили усещането за изхвърлени на улицата.

Като казах улица се сещам, че върви масово усещане за ремонти. Мъчат ни с усещането, че всичко става по-хубаво, но собствените ни очи имат усещането, че не е точно така.

Хората живеят с усещане за безнадеждност. Създават усещане че изоставят семействата си и с усещане за емиграция отиват да работят за пари, които да донесат усещане за пари.

 За останалите остава усещането за умиране. Но това не носи усещане за притеснение на никого. Тези „никого” имат усещането за недосегаемост зад черните стъкла на служебните си автомобили.

Живеем в усещането за държава, за закони, за Европа.

Все хубави усещания. Това е и добрата новина.

Емил Йотовски   

Коментари

  1. 2019.02.05 | 10:44

    Google вече плаща 23859-32746 долара на месец за онлайн работа от дома си. Много съм щастлив, защото трябва да печеля много пари у дома и да получа $ 7642 на седмица. всеки може да върши тази работа и да получава повече приходи онлайн в непълно работно време.

    следвайте този уебсайт......>>> w­w­w­.­W­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m

  2. 2019.02.04 | 21:19

    Усещам, че промяната идва, но всичко е до праг на усещане. Някои ще я усетят чак когато е дошла.

  3. 2019.02.04 | 15:45

    Човечеството спи и нищо не усеща. Проблема не е Само в българия

  4. 2019.02.04 | 15:21

    Браво!

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Одобрявате ли блокадата на пътя Ямбол-Сливен при село Крушаре?

Одобрявате ли блокадата на пътя Ямбол-Сливен при село Крушаре?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.