-
16 май 2017 09:30
- 7738
- 3
След като спря топлата вода на 350 000 абонати в столицата, "Топлофикация София" прояви чувство за хумор и призова клиентите си да развихрят въображението си по темата. Наградата за най-добрата шега за спряната топла вода е смартфон. По-рано пък от дружеството обясниха, че потребителите не бива да ползват кранчето за топла вода, когато тя е спряна, защото това ще натовари сметките им при следващия отчетен период. Novini.bg потърси за коментар председателя на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов.
Беше обяснено, че прекъсването е, за да се поправят последиците от зимната авария. За нея обаче така и не разбрахме по какви причини се е случила, а имаше назначени проверки и от КЕВР, и от Министерството на енергетиката. Ако аварията е приченена от някаква немарливост, хубаво е да има последици, за да не се случват такива неща отново. Надявам се Министерството на енергетиката и КЕВР да обявят какво са установили от проверките. Важно е да знаем това резултат от природна сила ли е, или резултат от човешка несвършена работа. Не отговорим ли на този въпрос, очаквайте подобни неща и в бъдеще, заяви Николов.
По думите му не е нормално да се начислява сметка за топла вода за периода на профилактиката, но чисто технологично е много трудно това да не се случва заради отделните водомери за топла и студена вода.
Николов определи конкурса за най-добра шега за спряната топла вода като революция в мисленето на "Топлофикация". Революция е, защото за първи път "Топлофикация" признава, че може да бъде критикувана, защото през годините винаги се е смятала за безпогрешна. След като самата "Топлофикация" признава, че не е безпогрешна, дружеството трябва да започне и да слуша критиките, защото те не са резултат на безделие и от това, че хората имат много свободно време и се чудят какво да правят с него, а са резултат на това, че не са съгласни с нещо, не им харесва и е важно да бъдат чувани. Това, между другото, важи не само за "Топлофикация", а за бизнеса у нас като цяло. Прави впечатление огромната разлика в чуваемостта между компаниите в България и тези на Запад. Различна бизнес етика и бизнес традиции преобладава тук и там. Там хората много внимателно слушат критиките и се опитват да се учат от тях, докато у нас има неглижиране. От тази гледна точка конкурсът е някакъв пробив, но от друга страна, не изясним ли причините защо се случва всичко това, няма да постигнем напредък, подчерта председателят на "Активни потребители".
По думите му потребителите се оплакват най-много от свръхзадлъжнялост. Той уточни, че проблемът е особено сериозен в София, където по официални данни около 20% от хората са с големи просрочия. Това не е просто проблем на една компания и нейните клиенти, а е очевиден социален проблем. Трябва да бъде отделяно повече внимание от страна на политиците на това защо толкова хора са изпаднали в такива просрочия. Проблемът не може да бъде решен само от "Топлофикация" и нейните клиенти. Без ангажимент от държавните институции няма да стане нищо, категоричен е Богомил Николов.
Има и множество съмнения около това как се образува сметката на "Топлофикация". Потребителите често подават жалби и за проблеми, свързани с отчитането, добави Николов пред Novini.bg
Последвайте канала на
Свързани новини
Как да си измием косата, когато нямаме топла вода (видео)
12 май 201717:03
30 абонати на ден се жалват от надути сметки на парното
11 май 201706:27
Половин София остава до 19 май без топла вода
08 май 201707:44
Авария спря топлата вода в част от центъра на София
04 май 201712:25
Шефът на КЕВР: Парното може да поевтинее през есента (видео)
10 април 201708:53
КЕВР прие увеличението на цените на парното, топлата вода и електроенергията
07 април 201717:44
Хиляди столичани нощуваха без топло
22 декември 201707:34
Пуснаха топлата вода в центъра на София
16 юни 201716:25
Расте броят на жалбите и сигналите към Комисията за защита от дискриминация
14 юни 201713:53
Два отменени гола в добавеното време донесоха радост на Крумовград срещу Славия
България допусна обрат от Черна гора и се отдалечи от ЕвроБаскет 2025
Кириякос Георгиу разказа за премеждията си в Спартак (Варна)
ПФК Ботев: Ситуацията около Антон Зингаревич става все по-странна и лишена от прозрачност
Салах: Разочарован съм, по-скоро съм вън от Ливърпул, отколкото вътре
Областна администрация София-град и Столична община подписаха договора за прехвърляне на собствеността на "Герена"
Коментари 3
Добави2017.05.16 | 15:08
Добави коментар
Водещи новини
ПП-ДБ: Борисов за премиер е неприемливо, няма да участваме в търговия за постове
25 ноември 202417:19
Кузман Илиев: Радев е добър политик, бих работил и с Пеевски, и с Борисов, и с Петков
25 ноември 202417:47
Димитър Ганев: Ако ПП-ДБ и ГЕРБ направят истиски разговор за кабинет, той няма да бъде пред медиите
25 ноември 202417:41
Ваня Григорова: За да няма сива икономика, трябва да премахнем тавана на осигурителния доход
25 ноември 202417:55
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Очаква се скок в цената на водата
25 ноември 202417:07
Водещите новини! Бабикян: Борисов води разговора с Пеевски, а не с ПП-ДБ. Войната в Украйна доведе до нова ескалация между Запада и Москва (и още…)
25 ноември 202419:18
Осло не откри доказателства за връзка между норвежеца, собственик на българска фирма, и взривените пейджъри на "Хизбула"
25 ноември 202420:41
2017.05.18 | 11:39
2017.05.18 | 11:39