НЗОК обсъди с омбудсмана подобряване на качеството на услугите си

  • 09 ноември 2011 15:19

  • 570
  • 0
НЗОК обсъди с омбудсмана подобряване на качеството на услугите си
© Булфото

Управителят на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) д-р Нели Нешева и представители на ръководството на институцията се срещнаха с омбудсмана на Република България Константин ПенчевКонстантин Пенчев   Константин Любенов Пенчев е роден в град София. През 1976 г. завършва Юридическия факултет, съобщиха от Касата.

Срещата се състоя по инициатива на НЗОК, а конкретният повод беше обсъждане на възможностите за подобряване на качеството на административното обслужване на гражданите от страна на НЗОК.

На срещата бяха разисквани въпроси и проблеми, по които най-често гражданите се обръщат за съдействие към омбудсмана – осигуряване на скъпоструващо лечение, издаване на различни документи от НЗОК и др.

За своевременното им разрешаване д-р Нешева предложи да се изгради по-добро сътрудничество с експертите на омбудсмана, като пое ангажимента да определи конкретен служител от НЗОК, който да работи в оперативен порядък с негов представител. По този начин всички въпроси и жалби, с които граждани и пациенти се обръщат към Пенчев, ще бъдат разглеждани и разрешавани в максимално кратък срок.

Последвайте канала на

570 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини