Неуспял кандидат-депутат си присвоява марката РБ

Колоритният кандидат-депутат на РБ от 23-ти МИР – София, Настимир Ананиев, който няма да намери място в новото НС, си присвоява марката на дясното обединение.

Още през август той пуснал заявка чрез адвоката си в Патентното ведомство за регистрация на „Реформаторски блок“ и от миналия месец е горд притежател на марката, информира в. Монитор. Това му дава изключителни права в куп направления. Той ще трябва да бъде питан например при отпечатването на името на коалицията върху всякакви рекламни и агитационни материали. Освен това като притежател на марката Ананиев получава право за „политическо набиране на средства, финансово спонсориране, набиране на дарения с благотворителна цел, услуги за политическо лобиране“, пише в базата данни на Патентното ведомство. От там пък уточниха пред „Монитор“, че все пак ръководството на РБ има тримесечен срок от регистрацията за оспорване на процедурата.

Междувременно стана ясно, че отделните формации в РБ са водили яростна битка помежду си, за да осигурят място чрез преференциален вот на своите хора в 43-тото НС. Според изборните протоколи на РИК твърдите ядра на ДСБ, СДС и ДБГ ударно са изразявали предпочитания към кандидатите на трите формации. След като Меглена КуневаМеглена Кунева Меглена Кунева е български политик, първи европейски комисар от България. Кунева е родена на 22 беше изместена на евровота от първото място в листата на РБ от тъмносиния Светослав МалиновСветослав Малинов Светослав Малинов е български политик от Демократи за силна България (ДСБ), политолог и кандидат, привържениците на ДБГ очевидно са си взели поука. Те масово са гласували с преференция в софийския 25-и МИР за нея, за да гарантират, че няма да бъде от изместена от втория – Вили Лилков от ДСБ. Кунева все пак е спечелила 3933 предпочитания, а „съперникът” й за първото място - 4449. До разместване обаче така и не се е стигнало, тъй като над 21 000 симпатизанти на РБ не са посочили преференция и гласовете им се броят в подкрепа на водача на листата. В 23-ти МИР тъмносините имат надмощие над СДС, като Атанас АтанасовАтанас Атанасов Атанас Петров Атанасов е роден на 17 май 1959 година в с. Батин, България. О. з. ген. Атанас Петров е спечелил 7451 персонални гласа при 5783 за партийния лидер Божидар ЛукарскиБожидар Лукарски Божидар Лукарски е роден на 23 юни 1972 година в град Перник. През 1991 година завършва.

За сметка на това ДСБ претърпя поражение в 24-ти МИР, където бившият председател на СДС Мартин ДимитровМартин Димитров Мартин Димитров е български политик, председател на СДС от декември 2008 г., съпредседател на ПГ на успя да измести от второто място любимеца на Иван КостовИван Костов През 1967 година завършва средно образование в 18-о СПУ "Кирил и Методий" (СОУ "Уилям Гладстон") - - Гроздан Караджов. Вътрешнопартийната надпревара се е разпростяла далеч извън пределите на столицата и е засегнала шансовете за влизане в НС не само на водачите на листите. В Плевен например вторият в списъка - областният лидер на СДС Марияна Лазарова-Иванова е изместена от земеделеца и бивш губернатор Милчо Илиев. Аналогично във Велико Търново свищовският кмет и доскорошен съратник на Надежда НейнскиНадежда Нейнски Надежда Нейнски започва политическата си кариера във възстановената в края на 1989 г. Станислав Благов е изпреварил Виктор Лясков от ДБГ и почти водача Иван Иванов.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Смятате ли, че има руски шпиони в България?

Смятате ли, че има руски шпиони в България?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.