-
27 юни 2014 21:51
- 1371
- 0
Транспортните услуги и онлайн пазаруването най-често вбесяват потребителите. Това става ясно от статистика на Комисията за защита на потребителите, пише "inews.bg".
Една трета от гражданите се оплакват от превозвачите, като 90 от тези жалби засягат пътуването със самолет. Другата една трета от оплакванията се отнасят до търговията по интернет. Най-често пътниците на авиолиниите се оплакват от това, че самолетните компании не оказват нужното им съдействие в случай на забавен или отменен полет.
Голяма част от жалбите, подадени в КЗК са за изгубен багаж.
Последвайте канала на
Свързани новини
Нов вид жалба до Комисията за защита на потребителите
08 септември 201114:54
Борисов уволни шефа на Комисията за защита на потребителите
30 август 201117:15
Банкер № 1 на Албания призова потребителите да харчат повече
07 август 201115:59
Потребителите на Фейсбук са 6 вида, твърдят психолози
13 май 201118:28
Врачанин пусна жена си за продажба в нета
18 юни 201519:39
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
ГЕРБ отвърна на ПП-ДБ: Призова разговорът в политиката да се върне на масата на преговорите
23 ноември 202413:53
Лъчезар Борисов: Част от партиите се страхуват да управляват заради изискването за 3%-ия дефицит
23 ноември 202416:36
Джевдет Чакъров: Срещата между ГЕРБ и ПП-ДБ трябва да е публична
23 ноември 202416:00
"България може": стратег на Радев основа партия, хвалят президента, привличат "отвратените"
23 ноември 202416:47
България остава без психиатри до 5 години: кой мисли за психичното здраве на българина?
23 ноември 202415:42
Ердоган приветства смелото решение на МНС да издаде заповеди за арест на Нетаняху
23 ноември 202415:10
Защо американците избраха Доналд Тръмп за президент?
23 ноември 202417:10
Професорът от Станфорд Гари Нолан: Извънземни живеят на Земята от дълго време
23 ноември 202415:00
Варненската библиотека представи първия робот библиотекар в България: какво може Емма?
23 ноември 202414:32