20 тежки катастрофи с 1 загинал и 31 ранени за денонощие

  • 19 август 2013 09:37

  • 1127
  • 1
20 тежки катастрофи с 1 загинал и 31 ранени за денонощие
© Булфото

През изминалото денонощие на територията на страната са станали 20 тежки катастрофи с 1 загинал и 31 ранени, съобщиха от СБА. За района на столицата са станали 21 леки катастрофи.

Пътните настилки в страната са сухи. На АМ "Тракия" има временно ограничение на скоростта на територията на област Пазарджик поради заравняване на неравности по пътното платно.

На АМ"Струма" във връзка с изграждането на пътен участък Марикостиново - Кулата е забранено преминаването на МПС, като са организирани обходни маршрути.

Последвайте канала на

Борислава Борисова
1127 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар

2013.08.19 | 18:42

1
Причината за повечето катастрофи  в България е психологията на българския шофьор.Тя е - " аз съм царят  на пътя".За българският шофьор няма правила...Българинът винаги " няма време и бърза", нарушава правилата,изключително нахален, неосигуряващ предимство и изпреварва рисковано за да седне в някакво кафене и да пие с часове едно кафе...За българинът разграничителните ленти ( когато ги има) не означават нищо, включително и за полицейските коли, " тройното разминаване" е в реда на нещата въпреки, че за това се налага на другите коли да отбият на банкета, изпреварването на завой без видимост е в реда на нещата " защото моята кола е много мощна"." Сеченето" на завоите е " най- правилния " начин на каране защото така " колата е по- стабилна " на пътя. В България се кара или много бавно, или много бързо.Ако изпревариш някой каращ много бавно, в 50% от случаите ще те изпревари след това "защото никой не може да ме изпреварва, аз съм най-добрия..."Изпреварването започва винаги преди да си се разминал с насрещно движещата се кола, като предварително си се залепил плътно зад колата която ще изпреварваш и си се изнесъл на повече от метър в ляво  с левите гуми в насрещното движение.И най-жалкото е, че 90% от шофьорите смятат това за правилния начин на изпреварване... Най-пресния ми случай е коли масово да пресичат плътна линия и да изпреварват без никаква видимост точно преди завоя ( на калоферските завои) спускайки се надоло като има две ленти за движение нагоре по стръмното и би трябвало съвсем смело и законно да се движат коли по втората лента за изпреварване нагоре.На  "запад" на такива опасни участъци слагат на плътната линия гъвкави колчета за да не се прави това много опасно нарушение.

Добави коментар

Водещи новини