Кръстев: Приватизацията на „Товарни превози” е вариант за оздравяване на БДЖ

  • 30 март 2013 09:53

  • 1428
  • 3
Кръстев: Приватизацията на „Товарни превози” е вариант за оздравяване на БДЖ
©

Приватизацията на БДЖ „Товарни превози” е един от вариантите за оздравяване на дружеството. Това обяви в предаването „Тази събота” на БТВ  министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Кристиан КръстевКристиан КръстевКристиан Кръстев е министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията от 12 март до.

Ако няма реален интерес от страна на кандидат-купувачите, Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол може да преустанови продажбата на дружеството, допълни той.

Възстановил съм диалога с кредиторите и с работещите в БДЖ и смятам, че съм направил правилните ходове. Целта е оздравяване и стабилитет на БДЖ.

Изискванията на ЕК за компенсиране на пазара и участване в рефинансирането по отношение на преструктуриране на дълговете е състоятелно, но това са мерки, свързани паралелно с продажба на част от БДЖ - „Товарни превози”. Ако може да се продаде на висока, достатъчно разумна цена, за да може да се компенсират част от дълговете, бих подкрепил такова нещо, но не и на всяка цена, категоричен бе Кръстев.

Министърът допълни, че през последните седмици е провел редица срещи с представители на синдикати и кредитори, за да може да прецени корекциите в ръководството на БДЖ, които бяха приети вчера.

Последвайте канала на

1428 3

Свързани новини

Коментари 3

Добави коментар
не спират

2013.04.02 | 09:55

2
Някой позна - тия мизерници за 2м. ще направят големи зулуми - да е честита поредната "приватизация" на овчедушия и целокупен бг-народ ! Интересно кой ли е поредния "крупен" офшорен приватизатор?!
Железничар

2013.04.02 | 09:55

1
Приватизациятя на "Товарни превози" е вариант за преминаване на печалбата на дружеството в частни ръце.Нищо ново.

2013.04.02 | 12:43

3
Без значение,кой е на власт,все за приватизация говори!То и какво ли остана да "подарят".БДЖ,топлофикациите,а да-и панелките.Като приватизират превоза,цените на 90% от стоките ще ударят тавана-всеки търговец ще калкулира превоза(а частника ще "избива" инвестицията).Държавата отпада като регулатор.По тотален монопол няма.Дори тока е разделен на три,а тук САМО ЕДИН!

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини