Шефът на ЧЕЗ: Най-голямата ни грешка е нарушената комуникация с хората

  • 15 март 2013 14:30

  • 1243
  • 5
Шефът на ЧЕЗ: Най-голямата ни грешка е нарушената комуникация с хората
©

Регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петар Докладал и енергийният омбудсман на дружеството Радослав Димитров се срещнаха днес в сградата на общината в Благоевград с жители и представители на граждански организации от града, предаде БТА.

При откриването на срещата присъства и кметът на община Благоевград Атанас Камбитов, който призова хората да зададат своите въпроси, за да се потърси най-доброто решение.

Людмила Манова от инициативния комитет на протестиращите срещу монополите граждани в Благоевград благодари за предоставената възможност да се потърси отговор от ръководството на ЧЕЗ на всички въпроси, оплаквания и претенции, които имат хората тук към дейността на електроразпределителното дружество.

Според Петер Докладал, най-голямата грешка на ръководеното от него дружество е нарушената комуникация между компанията и клиентите. Той представи новоазначения енергиен омбудсман на дружеството Радослав Димитров, като посочи, че ЧЕЗ е първата компания в България, която прави подобно въведение. Целта ни е да върнем доверието на нашите клиенти, заяви той.

Както обясни и самият Димитров, клиентите на енергоразпределителното дружество в Западна България ще могат да се обръщат към него, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Енергийният омбудсман ще приема също така и предложения на потребителите за подобряване на обслужването.

Последвайте канала на

1243 5

Свързани новини

Коментари 5

Добави коментар
e

2013.03.20 | 23:48

4
Така ,де -така.Някой е трязал/откраднал/жиците .Голямото "Ало"/парламентите/ прекъснаха връзката си между тях и народа.
тодор

2013.03.20 | 23:48

3
а и лобисткото законодателство на герб не беше за изхвърляне. нали всички българи още го плащат.

2013.03.21 | 00:58

5
Кой смени медните проводници с алуминиеви и ги продаде за 250милиона.А това го нарече инвестиция която платихме без да има нужда да се сменят медните проводници.Големите загуби се дължат също на тези нови алуминиеви проводници през медта загубите са много по малки.А тези загуби пак ги плащаме.
Петьо Петров

2013.03.20 | 23:48

2
Ами като толкова искате да имате връзка с обществото,защо не идвате в съда,където водя дело срещу вас за второ неправомерно спиране на тока ми при платени фактури?Защо нямате вещо лице на делото или просто очаквате да замре и това дело.Да,ама не,ще ви съдя до дупка.
Българин

2013.03.20 | 23:48

1
До кога в Шумен ще се краде толкова много ел.енергия от абонати,подават се сигнали и никой от ЕРП-то не обръща внимание..Кражбити са от преди 10 години и не престават(възползващият се изразява:крада от енергото,а не от Вас). Докога ще плащаме и заради тях.

Добави коментар

Водещи новини