Ангелкова презентира възможностите за инвестиции в туризма пред представители на "Хайнан еърлай

Министърът на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard презентира възможностите за инвестиции пред представители на Хайнан еърлайнс груп.

Тя проведе работна среща с Лиу Хайинг, представител на инвестиционен авиационен и туристически фонд (HNA Aviation & Tourism) към Хайнан еърлайнс груп, съобщиха от пресцентъра на министерството на туризма. Гостите бяха запознати с инвестиционната карта, изготвена от Министерството на туризма. Тя включва включва 32 обекта, предложени от общините, заяви министър Ангелкова. И поясни, че с нея целим да се подпомогне бизнеса и вложенията в интересни и обещаващи проекти. В момента картата се надгражда с нови проекти за инвестиции. Министър Ангелкова обърна внимание на възможности за инвестиции в районите на Пловдив, Велико Търново и Казанлък, като посочи, че това са сред от предпочитаните дестинации за чуждестранни туристи във вътрешността на страната. Тя запозна събеседниците си с данните за чуждестранните туристи през 2017 г., които надхвърлиха с над 1,5 млн. населението на страната, достигайки близо 9 млн. души. Ръстът в сравнение с 2016 г. е със 7,6%.

Добри възможности за инвестиции предлагат и българските СПА курорти, каза министър Ангелкова. Предпоставка за успешни начинания да множеството минерални извори, които има у нас. За да се разгърне потенциала на страната, като място, предлагащо висококачествен СПА продукт, министерството разработва и 7 СПА дестинации.

Министърът отбеляза, че пряка въздушна линия между България и Китай би дала тласък за увеличаване на туристопотока между двете държави, както и на цялостното развитие на сектора. Събеседниците посочиха, че се интересуват от възможностите за инвестиции в културен туризъм и висококатегорийни хотелски вериги. И коментираха, че са впечатлени от факта, че много чуждестранни гости у нас идват от съседните страни.

Хайнан груп (Hainan Airlines Group) е една от най-големите частни авиационни компании, базирана в Хайнан, Китай. Основана е през 1993 г. Активите на групата са оценени на 145 млрд. долара. Туристическият инвестиционен фонд към компанията е основан през 2007 г. Той управлява и инвестира в повече от 3000 хотела, с над 380 хил. стаи в цял свят.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Tуризъм

още

Анкета

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.