-
30 ноември 2021 16:51
- 2215
- 0
Една от водещите творчески агенции в страната — Nitram, се присъединява към семейството на комуникационната група DDB Group. Въпреки промяната в собствеността, агенцията ще запази своята творческа независимост и ще продължи своя растеж под ръководството на основателя ѝ и настоящ творчески директор — Мартин Димитров.
С процеса на присъединяването Nitram ще разшири портфолиото от услугите, които предлага, с подкрепата на специализираните компании на групата. Освен ефективни творчески решения настоящите и бъдещи клиенти на агенцията ще могат допълнително да получават дигитални, медийни, PR, BTL и продуцентски услуги, базирани на ресурса и дългогодишната експертиза на DDB Group. Nitram ще получи достъп и до опита на групата от работата ѝ за клиенти извън България, както и възможността да предлага идеи и решения на партньорите си извън страната. За Мартин Димитров тази стъпка в известен смисъл е завръщане. Точно преди 16 години той стана творчески директор на DDB Sofia (понастоящем guts&brainsDDB) и остана начело на креативния ѝ екип до 2007-ма.
Вярвам, че групата на DDB ще ни даде това, от което истински се нуждаем — мащаб. И също така вярвам, че ще имаме възможност още повече да подобрим творческото си представяне, сподели Мартин Димитров.
Разширяването на палитрата от компании е част от стратегическия план на DDB Group да има разнообразие от агенции, които да предлагат специфични решения на клиентите си с висока добавена стойност. Групата събира чрез стратегически партньорства най-големите таланти на комуникационната индустрия в България, защото вярва, че добрите идеи са най-важната и основна съставка зад всяка една успешна кампания.
Като група винаги сме поставяли на първо място предлагането на оригинални, иновативни и в същото време – работещи творчески решения. Вярваме, че в странните времена, в които живеем, творчеството е онзи ключ, който ще даде най-добрите решения за бизнеса. С включването на Nitram към нашето семейство ние увеличаваме възможностите пред нашите клиенти — настоящи и бъдещи — да имат богат избор между различните ни агенции с доказано креативно и стратегическо мислене, сподели Добринка Стойкова-Парасхаки, съсобственик на DDB Group в България.
Тази година DDB Group започна и предлагането на BTL услуги като промоционален маркетинг, събитиен мениджмънт, мърчандайзинг, производство на рекламно и промоционално оборудване и др. чрез създаването на специализираната агенция "Готово".
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Славия 0:1 Крумовград, гостите вкараха в края на първата част
Равностойно начало на дуела в Ботевград
Кириякос Георгиу разказа за премеждията си в Спартак (Варна)
Салах: Разочарован съм, по-скоро съм вън от Ливърпул, отколкото вътре
Щутгарт и Торино с интерес към Петко Христов
Областна администрация София-град и Столична община подписаха договора за прехвърляне на собствеността на "Герена"
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
ПП-ДБ: Борисов за премиер е неприемливо, няма да участваме в търговия за постове
25 ноември 202417:19
В търсене на председател на НС: "БСП-Обединена левица" събира партиите, без ГЕРБ и ДПС-НН
25 ноември 202416:48
Кузман Илиев: Радев е добър политик, бих работил и с Пеевски, и с Борисов, и с Петков
25 ноември 202417:47
Димитър Ганев: Ако ПП-ДБ и ГЕРБ направят истиски разговор за кабинет, той няма да бъде пред медиите
25 ноември 202417:41
Ваня Григорова: За да няма сива икономика, трябва да премахнем тавана на осигурителния доход
25 ноември 202417:55
Очаква се скок в цената на водата
25 ноември 202417:07
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Институтът за изследване на войната: Успехи на руската армия показват, че не може да се говори за патова ситуация във войната
25 ноември 202417:19