-
01 май 2020 20:04
- 1703
- 6
И през месец април зрителите в активна възраст (18-49 г.) гласуват най-голямо доверие на NOVA, както за своевременна информация по актуални теми, така и по отношение на развлекателното праймтайм съдържание.
Данните на пийпълметричните агенции сочат, че NOVA продължава да е предпочитана медия от гледащите телевизия зрители в активна възраст (18-49 г.). Двете действащи системи за измерване на телевизионната аудитория у нас (Nielsen Admosphere Bulgaria и GARB Audience Measurement Bulgaria) отчитат значителното предимство на NOVA спрямо БТВ.
В условията на извънредно положение в страната зрителите в активна възраст припознават NOVA като надежден източник на информация.
Според данните за април, средният аудиторен дял на новинарските емисии заедно с извънредните включвания излъчени по NOVA, чувствително превъзхождат по аудиторен дял емисиите на бТВ през месеца. По-висока зрителска оценка получават и сутрешните блокове „Здравей, България“ и „Събуди се“, както и следобедните публицистични предавания „Плюс-Mинус“ и „Неделята на NOVA“, спрямо резултатите на съдържанието на конкурентната медия по същото време.
Вярна на своите зрители, NOVA продължава да предлага качествено развлекателно съдържание, запазвайки актуалните праймтайм проекти в програмата си през пролетния телевизионен сезон. Предаванията в най-гледания часови пояс са предпочитани от аудиторията в активна възраст според доставчиците на пийпълметрични данни в България. За пореден месец най-голям зрителски интерес предизвиква осмият сезон на култовото шоу за звездни преобразявания „Като две капки вода“, „Hell’s Kitchen България“ превъзхожда в кулинарния жанр, а съботно-неделният праймтайм привлича с риалити формата „Един за друг“.
Следвайки дългосрочния си ангажимент в подкрепа на българското кино и този сезон NOVA предложи премиерни български заглавия. Комедийният сериал „All Inclusive“ се нарежда сред най-успешните родни продукции тази пролет. На висок зрителки интерес се радват още сериалът „Ягодова луна“, както и деветия сезон на медицинската драма „Откраднат живот“.
Всички ключови праймтайм продукции на NOVA са със значително по-висок аудиторен дял от дела на съдържанието на конкурентната медия по същото време, сред зрителите на възраст 18-49 години. Данните и на двете пийпълметрични системи красноречиво показват, че първите 6 позиции в класацията на най-гледаните предавания от тази аудитория през месеца принадлежат на NOVA.
Внушително е количеството на видеогледанията на праймтайм съдържанието, генерирани в онлайн платформите на компанията. Според „Google Analytics“ надвишават 11,7 милиона видеогледания от началото на сезона.
Считано от 1 май 2020 г. NOVA преминава към измерване на телевизионната аудитория за всички канали от портфолиото на медията чрез услугите на „ГАРБ Аудиенс Межърмент България“ АД.
Последвайте канала на
Свързани новини
Коментари 6
Добави2020.05.02 | 00:11
2020.05.01 | 22:12
2020.05.01 | 21:15
2020.05.01 | 21:15
2020.05.01 | 21:02
Добави коментар
Водещи новини
Родилка и бебе починаха в Самоков
04 май 202416:44
Заради неизгасена цигара изгоря къща на тричленно семейство в монтанското село Игнатово
04 май 202416:12
Борислав Гуцанов: За БСП е важно след изборите Зелената сделка да бъде преосмислена
04 май 202415:25
Слави Трифонов е кандидат за депутат от 25-ти МИР- София
04 май 202417:07
Татяна Буруджиева (политолог): Няма откъде да се вземат нови играчи в политиката
04 май 202417:22
Български роми си спретнаха масов бой в Италия
04 май 202416:29
Благодатният огън се спусна в храма над Божи гроб в Йерусалим
04 май 202415:32
Русия обяви Володимир Зеленски за международно издирване
04 май 202416:00
Идват слънчеви дни
04 май 202415:15
2020.05.02 | 12:23