Боряна Великова: Перфектната реклама трябва да е ефективна, а посланието й да докосва хората

  • 12 септември 2019 09:23

  • 931
  • 0
Боряна Великова: Перфектната реклама трябва да е ефективна, а посланието й да докосва хората
©

Съвсем скоро предстои церемонията по раздаването на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите.

Наградите на БАР са състезание на олимпийски принцип, в което губещи са само тези, които не са подали заявката си за участие навреме, а какво трябва да притежава една компания, за да получи статуетката по време на церемонията, това попитахме Боряна Великова, член на Управителния съвет на БАР и представител на Кока-Кола България - една от компаниите няколкократни носители на приза на BAAwards.

Боряна Великова има близо 20 години професионален опит в областта на маркетинга, продажбите и комуникациите. В момента е част от екипа на Кока-Кола България, където отговаря за категория „Негазирани напитки“.

Ние я попитахме вярва ли в перфектната реклама и защо трябва да побързате да подадете своята заявка за участие в BAAwards.

Ето какво ни отговори Боряна Великова в това ексклузивно видео:

Последвайте канала на

Novini.bg
931 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини