-
24 октомври 2018 17:58
- 4514
- 1
За първи път кенове на Coca-Cola оживяват в добавена реалност (Augmented reality) с истински преживявания на български звезди.
Лимитираната серия кенове Coca-Cola и Coca-Cola без захар е с лицата на посланиците на марката в България – поп певиците Михаела Филева и Михаела Маринова, влогърът Емил Конрад и актьорът Ивайло Захариев. Всички те участват в най-забавното приключение на Cola-Cola за сезона - #ИграНаКенове.
България е първата страна, в която добавена реалност е част от маркетинговата комуникация на марката. Проектът е по идея и изцяло реализиран от българския екип, който за пореден път внася иновации в света на Coca-Cola след успеха на интерактивната платформа за потребители MySparx и първия в света Viber Bot на Coca-Cola.
„Цялата кампания беше огромно предизвикателство за екипа, защото много неща се правят за първи път не само у нас, но и в глобален мащаб – това са първите кенове на Coca-Cola с добавена реалност с ексклузивно видео съдържание. Много различни етапи от проекта трябваше да се случат едновременно, за да сме готови навреме. България е един от пазарите с много силен дигитален екип в маркетинговите комуникации и бяхме наясно, че трябва да предложим нещо интересно и релевантно за потребителите ни от поколението Z – напълно ново преживяване в компанията на най-популярните инфлуенсъри на Coca-Cola България“, коментира Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола България.
#ИграНаКенове е иновация както в опаковките, така и в използването на добавена реалност, тъй като потребителите получават избрано съдържание и в същото време могат да играят за атрактивни награди.
Три лесни стъпки осигуряват достъп до добавената реалност върху всеки кен:
1. Избираш Coca-Cola или Coca-Cola без захар;
2. Сканираш логото на Shazam;
3. Влизаш в #ИграНаКенове.
За да продължи играта, трябва да се регистрира специалният код под езичето на кена. Това дава достъп до ексклузивно видео съдържание със звездите на Coca-Cola, които участват в различни предизвикателства и четири поредни седмици ще осигуряват нови вълнуващи преживявания. Може ли да пее Емил Конрад, как изглежда голямото катерене за Михаела Филева, добра ли е Михаела Маринова на боулинг, какво и как танцува Ивайло Захариев? Отговорите са в #ИграНаКенове.
Освен, че е забавно, приключението #ИграНаКенове осигурява и атрактивни награди: мини хладилници Coca-Cola, грамофони и най-важната – лично преживяване със звездите на Coca-Cola.
Иновативните кенове с добавена реалност са на пазара в цялата страна.
#ИграНаКенове продължава до 19 ноември 2018 г.
За Компанията Кока-Кола
Кока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.
Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка ни върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял сват, осигурявайки възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създавайки нови възможности за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com
Последвайте канала на
Свързани новини
Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour очаква рекорден брой фенове за финала в София
12 септември 201814:33
Лео Бианки отведе победителите от Coca-Cola Chill&Grill на истинско гурме-приключение
03 септември 201812:16
Coca-Cola купи Costa за 3,9 млрд. паунда
31 август 201812:01
Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour за първи път с концерт в Банско
29 август 201813:56
Coca-Cola Chill & Grill на 29 юли в Русе
27 юли 201811:54
Ахмед Ахмедов "скъса" мрежата на Хебър
България се натресе на тим с куп играчи от Висшата лига за влизане в дивизия "В" на Лигата на нациите
Жребият в Лигата на нациите определи: ще има повторение на последните два изцяло европейски финала на световни първенства
България не успя да преодолее Черна гора, следва челен сблъсък в Ботевград
Станислав Генчев: Бяха тежки дни!
Илиан Илиев: Ирландците не бяха моят най-предпочитан противник
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Борисов би 6 часа път, за да почерпи на банкет в Дулово: говори за Шенген и се самопромотира като евентуален премиер
22 ноември 202419:17
Божидар Божанов (ДБ): С ПП имаме различни оценки на рисковете
22 ноември 202421:26
Калин Стоянов: Определени хора могат да бъдат определени като политически лицемери - това лъсна
22 ноември 202421:31
Тошко Йорданов: Кандидатурата на Силви Кирилов е спасителен пояс не само за българското общество, но и за парламентаризма
22 ноември 202421:47
Елена Поптодорова не вярва нещо да се обърка по пътя ни към Шенген
22 ноември 202420:25
Водещите новини! От март 2025 г. България ще влезе в Шенген? Кремъл: Изстрелването на хиперзвукова ракета е предупреждение към Запада (и още…)
22 ноември 202419:08
Путин разпореди серийно производство на ракетите „Орешник“
22 ноември 202419:38
Зеленски: Светът трябва да даде сериозен отговор на Путин
22 ноември 202422:50
Директорът на ЦЕРН д-р Фабиола Джаноти: Без науката - не можем да спасим света
22 ноември 202422:05
2018.10.25 | 09:12