-
05 февруари 2016 17:20
- 2520
- 0
Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.
Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители. Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.
Преди Супербоул или не, рекламодателите използват няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider. Ето ги и тях: Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.
Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:
• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката
Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.
Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.
Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция. "Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.
Прочети повече ТУК.
Последвайте канала на
Свързани новини
Трикове за лесно и бързо успокояване на нервите
21 декември 201511:27
Децата се влюбиха в Кашличко
18 декември 201507:52
8 хитри начина да живеете пестеливо
08 ноември 201514:10
YouTube без реклами за 10 долара
22 октомври 201511:53
Най-странните трикове за красота на звездите
21 юли 201516:32
25 невероятно въздействащи реклами
10 юли 201511:09
100-годишният Роджър Федерер в реклама на Mercedes-Benz
30 август 201611:04
Най-сексистските реклами от ХХ век (снимки)
27 юни 201611:25
Трите тайни на вечно чистите къщи
08 май 201615:59
Славия 0:1 Крумовград, гостите вкараха в края на първата част
България - Черна гора, Брандън Йънг титуляр за "лъвовете"
Кириякос Георгиу разказа за премеждията си в Спартак (Варна)
Салах: Разочарован съм, по-скоро съм вън от Ливърпул, отколкото вътре
Щутгарт и Торино с интерес към Петко Христов
Областна администрация София-град и Столична община подписаха договора за прехвърляне на собствеността на "Герена"
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
ПП-ДБ: Борисов за премиер е неприемливо, няма да участваме в търговия за постове
25 ноември 202417:19
В търсене на председател на НС: "БСП-Обединена левица" събира партиите, без ГЕРБ и ДПС-НН
25 ноември 202416:48
Кузман Илиев: Радев е добър политик, бих работил и с Пеевски, и с Борисов, и с Петков
25 ноември 202417:47
Димитър Ганев: Ако ПП-ДБ и ГЕРБ направят истиски разговор за кабинет, той няма да бъде пред медиите
25 ноември 202417:41
Ваня Григорова: За да няма сива икономика, трябва да премахнем тавана на осигурителния доход
25 ноември 202417:55
Очаква се скок в цената на водата
25 ноември 202417:07
От прокуратурата искат постоянен арест за трима от биячите в мола
25 ноември 202418:09
Шофьор на тролей е със счупени нос и ръка след побой от пътник в София
25 ноември 202418:11
Институтът за изследване на войната: Успехи на руската армия показват, че не може да се говори за патова ситуация във войната
25 ноември 202417:19