-
21 март 2014 09:21
- 4358
- 0
Pepsi Max започна кампанията Unbelievable, шегувайки се с лондончани, чакащи на автобусна спирка в английската столица.
Автобусната спирка на улица Ню Оксфорд е била оборудвана със скрита дигитална технология, която кара неподозиращите пътници да си мислят, че са само на няколко крачки от летящи над тях космически кораби, тигър, който се движи свободно по улицата, и гигантски робот с лазери вместо очи.
Как е направена рекламата и реакциите на някои от чакащите на автобусната спирка можете да видите ТУК.
Последвайте канала на
Свързани новини
Стабилен Лудогорец отмъкна точка от Лацио на "Олимпико"
Ман Юнайтед с труден успех след два пълни обрата в първия домакински мач на Аморим
Челси остана на върха след нови голове на Нкунку и Мудрик в шоу на двама вратари
Десподов отново влезе в ролята на герой за ПАОК
Силна българска вечер и още зрелищни мачове в Лига Европа
Много голове и интересни резултати в Лига на конференциите
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Камион изгоря и блокира магистралите "Тракия" и "Марица"
29 ноември 202406:12
Какво ще бъде времето днес?
29 ноември 202406:04
Денят е изпълнен с някаква мистика, могат да се случат необясними неща
29 ноември 202406:00
Кирил Петков: Решението на Изпълнителния съвет е окончателно
28 ноември 202419:24
Явор Божанков разкри мотивите си за гласуването му днес
28 ноември 202422:31
Даниел Лорер за изключването си от "Продължаваме промяната": Пътят към края на демокрацията започва с компромиси
28 ноември 202422:46
Тошко Йорданов за гласуванията на Божанков, Лорер и БСП: Явно има някакви зависимости
28 ноември 202418:35
Досега не сме имали инцидент от подобно естество, каза за починалото бебе Димитър Захариев от МБАЛ "Югозападна"
28 ноември 202421:01
Туск: НАТО и Украйна не трябва да се плашат от думите на Путин, че може да нанесе удар по Киев с хиперзвукова ракета
28 ноември 202420:41