-
30 май 2011 20:03
- 1151
- 0
След като години наред беше засенчвана от японските си съперници, днес американската автомобилна индустрия поставя производството на малки коли в сърцето на стратегията си, в стремежа си да се възползва от промяната в предпочитанията на потребителите в епохата на бързо нарастващите цени на горивата, пише вестник „Ню Йорк таймс”.
Пренасочвайки вниманието си към малките коли и отклонявайки усилията си от поглъщащите бензин автомобили, които дълго поддържаха индустрията, компании като „Дженерал мотърс” и „Форд” запазват работните си места и създават условията за просперитета си.
Така една от всеки 4 продадени в САЩ коли през април е била компактна или субкомпактна кола, докато преди 10 години съотношението е било 1 към 8, коментира изданието.
Последвайте канала на
Свързани новини
Набелязаният от ЦСКА - София африканец не иска в България
Официално: Ман Сити обяви новия договор на Гуардиола
ЦСКА - София се раздели със защитник
България в група с 4 отбора по пътя към Мондиал 2026, задачата пред "лъвовете" става още по-трудна
Партизан се съживи точно срещу Звезда, Милър-Макинтайър с 9 асистенции
Един от най-тежките моменти на Цунами бил при Мъри Стоилов, капитанът на Левски каза как “сините” ще излязат от кризата
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Решаващ разговор за България в Шенген!
22 ноември 202406:20
Пети опит: Ще изберат ли депутатите председател на НС?
22 ноември 202406:13
Започва визитата на Румен Радев в Сингапур
22 ноември 202406:26
Байдън осъди заповедта на МНС за арест на Нетаняху
22 ноември 202406:56
Ким Чен Ун обвини САЩ, че нагнетяват напрежение и предупреди за риск от ядрена война
22 ноември 202406:40
Русия твърди, че е превзела село Далне в Източна Украйна
22 ноември 202407:04
Илон Мъск критикува планираната за деца забрана на социалните мрежи в Австралия
22 ноември 202407:01
Коронацията на крал Чарлз Трети е струвала 72 милиона британски лири
22 ноември 202406:57
Бурни ветрове в цялата страна и днес
22 ноември 202406:03