Според него средствата, които се отделят за кампании през медиите, трябва да бъдат във фонд, пред който медиите да кандидатстват за журналистическо отразяване на кампанията с проекти и различни формати.
Според него темата за референдума е останала в периферията на предизборния дебат.
Субсидирането на кампаниите в медиите трябва да върви на друг принцип, а не през партиите, каза във интервю за БТА председателят на СЕМ Георги Лозанов на финала на предизборната кампания.
По думите му тази предизборна кампания е започнала много по-рано. Няколко месеца преди нейното официално начало започнаха разследвания за кметове и тогава местната власт, фигурите, проблемите и престъпленията, бяха много повече на фокус, посочи Лозанов и добави, че те са повлияли много повече на вота, отколкото агитацията.
Традиционната агитация чрез медиите вече няма ефект - тя се вижда и чува, но не стига до съзнанието. Това води и до купуването на гласове, защото колкото по-ниско ефективна е една кампания в медиите, толкова повече партиите предпочитат да не дават пари на тях, а да си купуват гласове, смята Лозанов.
5 декември 2025 г. в 09:08 ч.
)