Мит Ромни търси щедри дарители, няма пари за реклама

share

Мит Ромни навлезе във финалните месеци от своята кампанията с налични едва 35 млн. долара. Сега републиканецът се опитва да привлече нови големи дарители въпреки факта, че кампанията му вече получи и пропиля десетки милиона долара, коментира в свой обзорен материал вестник „Ню Йорк Таймс”, цитиран от БТВ.

През настоящият месец кампанията на републиканците събра около 67 млн., но и изхарчи почти толкова. Това се явява двойно по-висока сума в сравнение със всеки друг от изминалите месеци. Повече от половината от средства, които Мит Ромни получи през август, той не трябваше да харчи преди партийната конвенция на републиканците в края на месеца, допълва ежедневникът.

След като парите в наличност привършиха толкова бързо, кампанията взе 20 милиона заем, като рязко съкрати разходите си за реклама.

Барак Обама и Мит Ромни започнаха своите кампании с разлика от около 125 милиона долара в полза на претендента за Белия дом на републиканците. Президентът на САЩ, обаче събра повече пари благодарение на своята армия от по-малки донори, в сравнение със своя противник, които разчиташе на тлъсти чекове от големи донори.

Фаворитът на демократите за втори мандат започна септември с налични 86 млн. долара, независимо от факта, че вложи около 65 милиона за реклама. Барак Обама успява да генерира двойно повече капитал благодарение на чекове до 200 долара от малките дарители.

Несъобразените разходи, направени в началото на кампанията на Мит Ромни, сега ще костват на кампанията съкращения в рекламния сектор и то в последните седмици преди изборите на 6 ноември.

Водещи новини

Още новини