Американската звезда на риалити телевизията и социалните мрежи Ким Кардашиян възнамерява да преразгледа отношенията си с луксозната марка "Баленсиага" след смущаваща рекламна кампания с деца и секс играчки, съобщава БТА.
Френската модна къща, собственост на групата за луксозни стоки "Керинг" (Kering), се извини миналата седмица в профила си в Инстаграм и премахна няколко снимки от кампанията си за колекцията пролет-лято 2023 г., включително фотография на дете, което държи чанта във формата на бяло плюшено мече, опасано с черни колани.
Потребителите на интернет забелязаха също, че на друга снимка чанта от съвместната колекция "Баленсиага-Адидас" е поставена върху документи, на които са отпечатани извадки от решение на Върховния съд на САЩ относно детската порнография.
"През последните няколко дни запазих мълчание не защото не бях отвратена и възмутена от последните кампании на "Баленсиага", а защото исках да получа възможността да говоря с техния екип, за да разбера лично как е могло това да се случи", написа Ким Кардашиян в Туитър.
Риалити звездата, която причислява "Баленсиага" към своите партньорски марки, каза, че като майка на четири деца е "шокирана от тези смущаващи изображения". Ким Кардашиян допълва, че е взела под внимание "изтеглянето на снимките и извиненията на "Баленсиага".
"Колкото до бъдещето ми с "Баленсиага", възнамерявам да преразгледам отношенията си с марката въз основа на тяхната готовност да поемат отговорност за нещо, което никога не е трябвало да се случва, и действията, които очаквам от тях, за да защитят децата", добавя риалити звездата, обръщайки се към своите 74 милиона абонати.