"Уолт Дисни" се бори със затлъстяването

share

Американската медийна империя "Уолт Дисни" ще забрани рекламирането на "нездравословни храни", основно фастфуд, по своите телевизионни канали, радиостанции и интернет. Решението е заради разрастващия се проблем със затлъстяването сред децата в Америка, съобщи TV7.

Американските деца повече няма да виждат сладки лакомства или джънк фуд, докато гледат любимите си анимационни филмчета рано сутрин. Съобщението направиха мениджърите на "Уолт Дисни" редом с първата дама на Съединените щати Мишел Обама, която води кампания срещу затлъстяването.

От компанията отказаха да коментират каква сума ще загубят, когато забраната влезе в сила през 2015 година. Експерти твърдят, че решението на медийната империя е печелившо, тъй като ще подобри репутацията й.

Още през 2006 година "Дисни" започва кампания за контрол на храната. Целта е 85% от храните, които компанията предлага в своите магазини и паркове, да бъдат здравословни. Останалите 15% са за специални случаи - като тортите за рожден ден.

Компанията спря да предлага играчки с храна, а здравословните продукти носят печат на одобрение не от кой да е, а от Мики Маус.

Водещи новини

Още новини