Почти във всеки офис има служител, с когото се работи трудно, казва Джоди Фостър, психиатър и съавтор на книгата "Идиотът в моя офис: Как да се справяме ефективно с хората, с които се работи трудно."
Тези хора, казва тя, са определяни като "идиоти." Това, на практика, е човекът, които поражда напрежение сред останалите хора", казва Фостър пред CNBC.
Важно е да човек да разбере, че има различни типове идиоти, които можете да срещне, защото те влияят негативно на колегите си и на успеха на компанията, твърди Фостър.
Ето и кои са трите най-често срещани видове "идиоти", които можете да срещнете на работното място:
Колегите роботи
Колегите роботи имат затруднения с поддържането на отношения с другите. Те нямат чувство за междуличностни нюанси и са много сковани, казва Фостър.
Тяхното разрушително поведение в офиса се дължи на тяхната изключителна негъвкавост и неспособност да общуват добре с колегите си.
"Те имат склонност към тиради и избухвания, ако не получат това, което искат," казва Фостър.
Как да се справяме с тях: Общуването ви с този топ колеги трябва да е ясно и кратко, казва Фостър. Когато давате инструкции, нека те да са в писмен вид, а не в устен.
Опитайте да минимизирате отвличането на вниманието, когато разговаряте с колега робот и прибягвайте до срещи насаме вместо в големи групи.
Този тип служители имат ясни предпочитания за това какво искат, затова, ако сте гъвкави, с тях ще постигнете много.
Прочети повече ТУК.