Конфликтът ни с председателя на Комисията за защита на потребителите Стоил Алипиев е още от началото, от момента, в който ни назначиха, поради принципни различия в начина на работа и разбирането за функционирането на КЗП. Това каза в предаването "Още от деня" по БНТ членът на Комисията за защита на потребителите Константин Арабаджиев.
Този скандал се отразява пагубно, защото в последната година напуснаха десетки висококвалифицирани специалисти заради нетърпимата и тежка атмосфера на работа в комисията, заяви Арабаджиев.
За последната година в Министерството на икономиката са постъпили с 60% повече жалби срещу КЗП. Голяма част от тях са свързани със забавяне на преписките. Това е недопустимо, тъй като всеки потребител, който е подал сигнал, очаква проблемът му да се реши максимално бързо, посочи членът на КЗП.
По думите му причината за забавянето на преписките е напускането на висококвалифицираните служители, както и назначаването от председстеля на нови служители, които не познават материята или са назначени от Алипиев, за да облужват практиките му.
Трябва да има промяна и в състава на КЗП, и във водената от комисията политика. И в момента продължава кампания за уволняване на служители, които не са съгласни с водената от г-н Алипиев политика. В неподходящите ръце очевидно комисията не се управлява добре, каза още Константин Арабаджиев.