Борис Бонев: Не съм се фиксирал в кметския пост, важно е да бием ГЕРБ на местния вот

bulphoto (архив)
share

Право на отговор след участието на председателя на Столичния общински съвет - Георги Георгиев, поиска лидерът на "Спаси София" Борис Бонев в Bulgaria ON AIR.

"Причината са лъжите, които бяха изказани по адрес на опозицията - тезата, че само показваме картинки във Facebook, докато управляващите от ГЕРБ много работят. ГЕРБ управлява еднолично София от 17 г. и с 25 милиарда бюджет нито един съществен проблем не беше решен - нито имаме достатъчно места в детските градини, въздухът не е по-чист. В тази връзка да се търси отговорност от опозицията е смешно", коментира Бонев в студиото на "Денят ON AIR".

"Спаси София" няма да участва в предсрочните парламентарни избори, фокусът е върху местните.

Председателят на СОС: Борис Бонев има фиксация да бъде кмет на всяка цена

"Наблягаме на приоритети. Имена има колкото искате. Кой ще бъде кмет, кои ще са заместниците му - това ще бъде решено, когато се разберем какво искаме да постигнем. За нас е важно ГЕРБ да бъдат бити още на първи тур и всички приоритети да бъдат изпълнени. Никога да бъда кмет не ми е било фикс идея - важното е София да се развива добре", посочи Бонев пред Bulgaria ON AIR.

Той коментира и напрежението сред гражданите след премахването на едномесечната карта за градски транспорт и въвеждането на новата политика за таксуване при пътуване. Според него целта е била да стимулират хората да си купуват годишна карта за пътуване, която излиза най-евтино. Бонев даде пример за ефекта от промените - за първите 20 дни на годината са закупени 17 000 годишни абонамента, колкото са били за половината 2022 г.

"Билетът 30+ не означава, че на 30-ата минута сте нередовен, той дава възможност в рамките на 30 минути да се прехвърлите на друго превозно средство. За хората, ползващи билети и прекачващи се, новата политика ще излезе по-евтино", категоричен е Бонев.

На днешното заседание на транспортната комисия в Столичната община е станало ясно, че дупката в бюджета за градския транспорт е 60 млн. лв.

"С нелишените от логика искания на синдикатите за увеличение на заплатите, дупката ще стигне 120 млн.", уточни Бонев.

Водещи новини

Още новини