Рекламата скара столичните общинари

share

Столичните общински съветници се скараха за приходите от реклама на София по време на обсъждането на доклада относно касовото изпълнение на бюджета на Столичната община към 21 декември 2012 г.

Според ген. Атанас Атанасов от ДСБ, за всички в София е ясно, че приходите на частните оператори от реклама са около 10 млн. лв., а Столичната община получава около 2 млн. лв. Не може да се подаряват толкова много пари, десетки милиони на двама души, които държат рекламата на столицата, само защото осигуряват медиен комфорт на общината, заяви Атанасов.

Георги Кадиев от БСП също обвини общината, че си купува медийно време през договорите за реклама. Той каза, че начинът, по който се организира рекламата, е престъпление към столичани, предаде БТА.

Всяка година стотици милиони левове не влизат в бюджета на общината поради лошото му изпълнение, смята Кадиев. Според колегата му Желю Бойчев вместо интереса на софиянци, мнозинството на ГЕРБ е предпочело интереса на големите корпоративни играчи. Създадохте монопол в една сфера за десет години напред, ощетихте града с няколко милиона за няколко години, каза Бойчев.

В отговор на обвиненията председателят на Столичния общински съвет Елен Герджиков посочи, че конкурсът за реклама е проведен съгласно решение на общинския съвет. Той призова опозицията, ако има факти за нарушения на конкурса, да сезира прокуратурата.

Същата препоръка изрази и столичният кмет Йорданка Фандъкова. Атанас Атанасов е доказал, че в неговия стил е да хвърля обвинения и заплахи в тази зала, коментира кметът. Не знам защо си правите изводи, че общината си е осигурила комфорт в медиите. Всичко, което правим, го качваме на сайта, за да бъде публично, посочи Фандъкова.

Според нея, ако Атанасов разполага с данни, негова отговорност като общински съветник е да ги подаде за проверка на компетентните органи.

Водещи новини

Още новини