С информационни пана в градския транспорт, свързани с присъединяването на България към Шенгенското пространство, започва разяснителна кампания на Летище София за Шенген. Това съобщиха във Фейсбук страницата на Летище София.
Жителите и гостите на София могат да открият информативни пана в метрото по линия 4 и автобуси 84 и 184, които предлагат ключова информация за това как измененията ще повлияят на пътуванията през летището, информират от аеропорта и апелират: „Разберете повече за важните промени в организацията на вашите пътувания и как те целят да оптимизират преживяването ви на летището“.
Разяснителната кампания се организира с подкрепата на Столичната община, „Метрополитен“ ЕАД, Столичен автотранспорт и Центъра за градска мобилност.
БТА припомня, че тази седмица министърът на транспорта в оставка Георги Гвоздейков съобщи, че България е готова на 100% да изпълнява процедурите по въздушен Шенген.
„Миналата седмица Европейската комисия направи последна инспекция на Летище София във връзка с влизането ни в Шенген по въздух“, каза още Гвоздейков и допълни, че оттук-нататък се подготвя мероприятието за посрещането или изпращането на първия пътник в зона Шенген на 31 март.