Колко струва един гараж в столичния квартал "Слатина"

Pixabay
share

Паркирането е един от основните проблеми в „Слатина“, а изграждането на метрото няма да го реши, смята един от жителите в района Асен Трайчев.

„Не виждам как построяването на метростанции ще подобри или ще увеличи паркоместата, напротив, даже предполагам, че повече автомобили ще идват в квартала, така че, от тази гледна точка, според мен, няма да има подобрение“, каза той.

Трайчев добави, че малка част от кв. „Яворов“ и бул. „Шипченски проход“ са със зелена зона за почасово платено паркиране, а откакто е въведена, паркирането значително се е подобрило. Във вътрешнокварталните улици, проблемът обаче се е задълбочил.

По думите на Трайчев, цената на гаражна клетка в „Слатина“ достига до 2500 евро на кв.м, информира БНР.

„Аз съм шофьор и един от големите фокуси в момента трябва да е насочен към паркирането и реорганизирането в малките улички“, уточни Асен Трайчев.

Строежът на метрото е затворил бул. „Гео Милев“, което е пренасочило трафика към малките улички, изтъкна той.

Важна информация за промени в движението заради строителство на метростанции в столичния район „Слатина“

По думите му, парковете в квартала са недостатъчни, а междублоковите пространства са в окаяно състояние.

Районът обаче е удобен за майки с деца, твърди друг жител на „Слатина“ Елена Табова.

„Има какво да се желае, но според мен, нещата вървят много добре в нашия район“, каза тя.

По отношение на паркирането, Елена Табова каза, че в нейното семейство проблемът е решен, след като са наели гараж в района.

„Има много стари коли, които стоят. Нашият кмет гледа чат-пат да ги поразчиства, обаче явно не може да се справи. Според мен, въвеждането на зона ще реши проблема с паркирането“, каза Елена Табова.

Тя добави, че жителите на района милеят за него и често почистват сами междублоковите пространства. По думите й, освен ремонта на тротоарите, който тече в „Слатина“ в момента, е необходимо да се обърне внимание и на осветлението.

Водещи новини

Още новини