Мобилен оператор отказа да обясни на човек как да използва смартфона си, бил зле облечен

Freepik
share

С изпълнението на нетипични задачи като обучение как се работи със смартфон се занимават понякога в екипа на обществения посредник на Пловдив Борислав Стаматов, става ясно от отчета му за второто полугодие на 2023 г.

"Човекът не е много възрастен, на около 60 г., но е зле облечен и от мобилния оператор бяха отказали да му обяснят как се използва такъв телефон. Показахме му, инсталирахме му браузъри, направихме му профил във фейсбук", разказа пред "24 часа" Стаматов.

Диана Ковачева: Обезщетение за хората, които останаха без ток

Пловдивчанинът имал апартамент и в София, не изпълнил дадените му указания за задължителна смяна на топломерите и в резултат получил много висока сметка за гореща вода. Върнал се при омбудсмана на Пловдив и той му написал жалба до столичната "Топлофикация", сега се чака отговор.  

След снега в края на ноември Пловдив беше засипан с паднали дървета и клони, които стояха неразчистени над месец, но това не попречило на служители Общинския инспекторат да състояват констативен акт на жена, преместила наръч от тротоара върху зелена площ в района на ул. "Тракийски юнак". "Дойде и се оплака, че ще я глобят, дадох й указание как да напише възражение и в крайна сметка до санкция не се стигна. Можи бе тя беше решила да си занесе малко от клоните вкъщи за печката, което не е редно, защото те са общинска собственост", хвърли светлина върху случая Стаматов. А ситуацията в града беше такава, че хората се надяваха, че разчистването ще дойде именно от отопляващите се на дърва.

Иначе от юли до декември м. г. най-много сигнали са подадени за неуредиците в градския транспорт и безопасността на движението. 

Водещи новини

Още новини