Омбудсманът разкри от какво най-много ѝ се оплакват хората

Кадър - Нова телевизия
share

Увеличението на цената на водата по никакъв начин не кореспондира с качеството ѝ. Това заяви омбудсманът Дияна Ковачева в ефира на Нова телевизия. 

По думите ѝ нещата остават по старому, но хората плащат повече независимо дали качеството на водата е лошо. " Във Велико Търново хората се оплакват, че няма вода, а увеличение има. Трябва да има баланс - между интересите на хората и на ВиК дружествата, а в момента този баланс го няма", каза още тя. 

Диана Ковачева: При спиране до 30 часа на тока обезщетението е 50 лева

Ковачева бе категорична, че ЕРП-тата не могат да определят кога има форсмажор или не. "Самите ЕРП са длъжни да поддържат сервитутните площи. Не мога да се съглася, че снегът в края на ноември е неочакван, има скъсани кабели, защото дърветата около тях не са подрязани. Обезщетенията трябва да се поискат писмено. Има образец на сайта ни. Може да се прати и по пощата с обратна дата. Когато имате изгорели електроуреди - трябва да го направите до 5 дни. Обаждате се в дружеството и те изпращат техен представител да установи повредата", каза още тя. 

По думите ѝ най-много жалби има заради лошо качество на тока или за слаб ток. КЕВР трябва да следи за инвестиционните планове на ЕРП-та и дали те се изпълняват, защото повишаване качеството на услугата е свързано с подобряване на мрежата. 

Водещи новини

Още новини