"Български пощи“ предприемат първа стъпка към своята дигитална трансформация, като започват подготовка за внедряване на цялостна платформа, осигуряваща възможност за предоставяне на нови услуги и интегриране на настоящи и бъдещи софтуерни решения, съобщават от пощите.
Дружеството извършва пазарно проучване (до 16 март 2023г.) за индикативна обща цена за изпълнение, като публикува Базова информация на официална си страница.
Съществуващите информационни системи и приложения, обслужващи бизнес-процесите в дружеството, се характеризират с много на брой разнородни и несъвместими приложения. Повечето от използваните софтуерни приложения са написани с остарели технологични средства за разработка и имат ниска степен на интегритет.
Липсват разработени интерфейси за нововъведените технологични решения.
Изграждането на WEB базирана платформа в "Български пощи“ ще доведе до разширяване на портфолиото на предлаганите услуги и постигане на по-качествено, по-бързо и по-ефективно обслужване на гражданите и бизнеса на едно гише.