"Трябва да има контрол на прегледите, на самия водач и професионалното обучение на шофьорите да бъде провеждано навременно", допълни той.
“Има възможност за законодателни промени, но те трябва да бъдат обмислени внимателно. Годините на едно превозно средство не са основание за неговата забрана за движение, а по-скоро техническото му състояние и самият водач”, подчерта той.
По думите на депутата от Коалиция за България Петър Мутафчиев, сигурността на превозите зависи от много лица и инцидентите могат да бъдат избегнати, когато всеки един си свърши работата. Той посочи, че чяма гаранция, че за в бъдеще няма да се случват подобни трагедии, но трябва да бъде направено всичко възможно от отговорните институции те да бъдат избегнати.
“За мен беше учудваща реакцията на транспортния министър за ограничаване на възрастта на превозните средства веднага след трагедията, защото това предложение стои от много години. Такова изискване в Европейския съюз обаче няма, ще дойде време, когато фирми от Съюза ще извършват превози в България и не виждам как на тях ще се наложи такова ограничение във възрастта”, каза още Петър Мутафчиев.