В София удължават срока за плащане на вода до края на извънредното положение

Pixabay
share

"Софийска вода" въвежда удължен срок за плащане на фактурите за вода на своите клиенти, съобщиха за Радио София от дружеството.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 33049

Поради кризисната ситуация с разпространението на коронавирус COVID-19, досегашният срок за плащане от 30 календарни дни се удължава на 40, считано от 17 март 2020 г. до края на срока на обявеното извънредно положение. Към този момент той е 13.04.2020 г. включително.

Всички центрове за услуги на клиенти остават затворени, включително и работещият до днес Център за услуги в Бизнес парк София.

Дружеството припомня, че вече са преустановени всички планирани и предварително обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на срока на извънредната ситуация.

„Софийска вода“ отменя всички планирани посещения по домовете

Клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си сами дистанционно през сайта (директно в имейл платформата в раздел „Въпроси“ или след регистрация, като по този начин да се възползват от редица онлайн услуги) или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21. Данните се приемат от системата за фактуриране, само ако са подадени в отчетния период. Всеки клиент може да провери отчетния си период в профила на сайта или по телефона.

В случай, че няма техническа възможност да направят самоотчет, клиентите ще получат прогнозна сметка на база предишно потребление. При следващ реален отчет фактурите ще бъдат коригирани с регистрирана разлика.

За улеснение, остава валиден и обявеният безплатен период до 16 април 2020 за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. Така те могат да получат услугата бързо и лесно от дома си.

До отмяна на извънредната ситуация в столицата са отложени и всички планови ремонтни дейности по ВиК мрежата, освен крайно неотложните проекти и аварийните ситуации.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 33049

Повече за Коронавирус

Водещи новини

Още новини