Happy Bar & Grill с безпрецедентни мерки за хигиена и защита

Pixabay
share

Най-голямата верига ресторанти в България предприема максимални мерки за защита срещу разпространение на вируси.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 33060

“Ежедневно над 50 000 души посещават нашите заведения в цялата страна и ние сме изключително отговорни към това да предпазим максимално нашите клиенти от разпространението на вируси. Затова от миналата седмица сме въвели изключителни мерки за хигиена, съобразени с всички предписания на нашето здравно министерство и европейските стандарти, които прилагаме и в нашите заведения в Испания и Англия.”- каза Теодора Попова, управител на Нарру ЕООД.

 Мерките засягат всеки етап от технологичния процес по приготвяне и издаване на храната.

Работните смени започват с преглед на всички служители, включващ измерване на телесната температура и подписване на поименна декларация за отсъствие на симптоми за заболяване.

Преди започване на работа всички повърхности се почистват с дезифенктиращ препарати, съобразно областта на приложение и подходящи за третиране на контактни с храни повърхности, одобрени от Министерството на здравеопазването. Всички прибори и посуда се измиват машинно при температура 90 градуса. Масите, на които се сервира храна се почистват и дезинфектират след всеки клиент.

Служителите в кухнята носят ръкавици, които се сменят периодично, като преди това задължително ръцете се измиват с гореща вода и сапун и се дезифенктират с антибактериален препарат, който се подава автоматично от диспенсер, за да се избегне пряк контакт. Облеклата на всички служители, и в кухнята, и в ресторанта се изпират и гладят задължително след всяка работна смяна.

За безопасността на клиентите е осигурен и диспенсър с дезифектиращ гел на входа на всеки от ресторантите, както и кърпички на масите. Общите помещения и тоалетните се почистват и дезифенктират на всеки кръгъл час, което се регистрира в чек лист.

Всички продукти, с които се приготвя храната, са от местни доставчици, спрян е вноса от страните с разпространение на коронавирус.

“Ние гарантираме, че правим всичко възможно да осигурим максимална защита за клиентите в нашите заведения, призоваваме и хората да посещават публични места с повишено внимание и в добро здраве. Вече 25 години се опитваме да покажем добри стандарти и практики на отговорен бизнес, затова следим буквално ежечасово развитието на ситуацията в страната и ако видим покачване на риска от зараза, ще затворим нашите заведения, защото в ситуации като тази бизнес интересите отстъпват на заден план. За момента, подобна паническа реакция не е препоръчителна, защото нивата на застрашеност са минимални, но имаме готовност да реагираме при всяка промяна” - допълни г-жа Попова.

 

(платено съобщение)

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 33060

Повече за Коронавирус

Водещи новини

Още новини