В Комисията за защита на потребителите (КЗП) постъпват писмени сигнали и телефонни обаждания от граждани, които са получили на електронната си поща писма с твърдението, че срещу тях е подадена жалба в КЗП и покана да проверят състоятелността на жалбата, за да предприемат правни действия при необходимост, съобщиха от комисията.
Проверката изисква да бъде последвана връзка към интернет адрес и въведен уникален код, предоставени от подателя, както и да бъде посочена електронната поща и паролата за нея на потребителя. Имейлите са изпращани от подател с електронна поща info@pravnazashtita.com, който се подписва като „Правна Защита”.
Комисията за защита на потребителите започна проверка по случая. Междувременно експертите съветват потребителите да не реагират на писма от този подател и в никакъв случай да не предоставят данни за личната си поща и парола.