Тежък трафик в София заради затварянето на северната скоростна тангента. По-малко от три години след пускането на трасето на магистралата започна нов ремонт.
Кошмарният трафик в столицата започна на 25 септември. Илия попада в капана на километрично задръстване, което му коства няколкочасово пътуване от "Люлин" до "Младост".
В момента, в който спрях зад другите коли, които чакаха нещо, зад мен вече имаше 50 коли. Тогава разбрах, че северната тангента е затворена, обясни Илия Найденов, цитиран от Нова телевизия.
А северната скоростна тангента е затворена за гаранционен ремонт само две години и половина, след като лентата беше прерязана за пускането на цялото трасе.
След затварянето на магистралата трафикът се пренасочва. Така колите, които досега минаваха транзит и не влизаха в центъра, са принудени да прекосят целия град.
От Костинброд е най-тежко тука на кръговото. Идват от много различни градове - от Видин, Монтана от Перник, всичко влиза в София, коментира Паун Игнатов.
Първите тапи се образуват в крайните квартали още рано сутринта.
Причина за ремонта е дефект в пътя. От пътната агенция обаче са категорични, че за некачествено изпълнение не може да се говори.
Тук говорим за фуга, тя си е жив организъм. Това не можем да кажем, че е некачествено, тъй като се случва по някой път при строителството да не са били известни на проектантите, сега с това нещо ги отстраняваме, обясни Иван Василев от областното пътно управление.
Причините ремонтът да се проточи, без да има физическо присъствие на строителни екипи, били технически.
Нормално е хората да мислят, че тук не се работи, защото не виждат хора на обекта. Но фугата си набира якост, допълни Иванов.
Трасето трябва да бъде отворено в неделя, за да започне ремонт на платното в обратна посока, който ще продължи до 20 октомври.