„Топлофикация София“ с изнесени приемни за потребителите

GettyImages/Gulliver
share

„Топлофикация София“ ЕАД организира среща с жителите на столичния район Сердика. Изнесената приемна беше позиционирана в градинка “Майчин дом” на бул. “Христо Ботев” на 25 септември 2018 г.

Това съобщиха от пресцентъра на „Топлофикация София“.

Целта на срещата бе гражданите да споделят мнението си за предоставяните от дружеството услуги и да получат информация по важни за тях въпроси. Това е първата от поредица планирани инициативи в различни столични райони.

„Топлофикация София“ е най-голямото дружество в този сектор в страната. Обслужваме близо 450 000 абонати. Осигуряваме отопление и топла вода на над 1,5 млн. столичани”, коментира инж. Боян Паунов, директор дирекция "Експлоатационна дейност".

“Когато става дума за толкова потребители, не е лесно да отговорим на всички очаквания. Нормално е нашите клиенти да имат високи изисквания към нас. Уверяваме Ви, че се стремим да им отговорим адекватно. Затова сме днес тук, при Вас, за да чуем Вашите препоръки към нас и спрямо тях, да продължим да подобряваме нашите услуги”, допълни инж. Паунов.

Само за последните 2 години „Топлофикация София“ ЕАД е рехабилитирала над 4000 м. тръби в район „Сердика”.

Остарелите и често авариращи трасета бяха подменени с нови, предварително изолирани тръби, които имат гаранция над 30 години.

“Внедряваме различни модерни технически решения, които се използват от съвременните топлофикационни дружества. В резултат значително намаля броя на авариите в района и беше подобрено качеството на предоставяните услуги. Поставяме нови тръби, които позволяват по-ефективен пренос на енергия, по-малко загуби и по-дълъг експлоатационен живот. Това обаче струва скъпо, затова го правим поетапно и с по-бавни темпове, отколкото ни се иска”, коментира инж. Боян Паунов, директор дирекция „Експлоатация“ в дружеството.

Експертите от “Топлофикация София” дадоха на гражданите практични съвети как да се подготвят за предстоящия отоплителен сезон и как да намалят разходите за топло, без да нарушават топлинния комфорт в дома си. Те напомниха също, че парното остава един от най-икономически изгодните и екологични способи за отопление.

Екипът на “Топлофикация София” провери в реално време чрез онлайн системата на дружеството всеки конкретен казус, подаден от посетителите в изнесената приемна.

В срещата се включи и Деян Дянков, обществен посредник по въпросите на „Топлофикация София“ ЕАД. Той даде насоки на потребителите как да постъпят при възникнали ситуации, свързани с дейността на дружеството.

От “Топлофикация София” анонсираха, че ще организират и други изнесени приемни в различни райони на столицата. По този начин се дават допълнителни възможности на потребителите лично да се срещнат с експертите на дружеството и да получат компетентна информация и съдействие по интересуващите ги въпроси.

Водещи новини

Още новини