Мобилен оператор прецаква клиенти

Интернет
share
Нов брутален начин за надуване на сметките прилага мобилният оператор “Глобул”.
 
Начисляват ни пари и за входящи обаждания, установи столичен вестник. Стотици оплаквания са публикувани в интернет пространството от опарени от оператора хора. Според жалбите “Глобул” са наложили такса и на входящите обаждания в случаите, при които телефонът е спрян за неплатени месечни сметки.

“Получих фактура, в която ясно си личеше, че входящите ми обаждания са таксувани с цели 60 стотинки на минута във времето, когато ми бяха спрени изходящите обаждания и на практика не можех да звъня на никого. За сметка на това за всеки, който ми се обаждаше, плащах аз”, обясни измамен клиент.

Според юристи, ако в договора не присъства подобна клауза, той е незаконен и мобилният оператор може да бъде съден.

За да се подсигури срещу евентуални дела, операторът е измислил нелепа схема за предупреждавана на хората за предстоящото цакане. Щом не си платят сметката, абонатите получават съобщение със следното съдържание: “От 01.06 се въвежда услуга получаване на входящ трафик при незаплатено в срок задължение (0,60 лв./номер). Услугата се активира с неплащане в срок.”, пише blitz.bg.

Водещи новини

Още новини