"Български пощи" въвеждат нова услуга - телепоща със заверка на съдържанието. Новата услуга обслужва потребителското търсене, свързано с възможността за удостоверяване известяването на некоректни платци, например за предстоящ съдебен иск срещу тях.
Изпълнителният директор на дружеството Деян Дънешки каза пред БНР, че тази услуга е факт от 1 януари 2012 година и е насочена към адвокатското съсловие, към фирми и дружества, които имат пари за събиране.
По темата за реформите в пощите Дънешки каза, че според подписаното споразумение за доброволно напускане, до момента има около 320 подадени молби. "Предвидили сме до края на година да икономисаме около 3 милиона и половина лева. На хората, които искаме да запазим, имаме механизъм да им предлагаме условия да останат при нас. В структурата има 3000 пощенски станции, включително и на места където живеят по 50 човека. Сега разглеждаме структурите и трябва да реформираме така, че да продължим да предоставяме нашите услуги на всеки гражданин", заяви директорът на "Български пощи".