Там, където имаме нов асфалт, той не цъфва. Асфалтът не е вечен, на 8 години трябва да се подменя. Това каза бившият регионален министър Лиляна Павлова.
Тя обясни, че затова и правителството на Бойко Борисов е имало идея за въвеждането на по-справедливия модел на заплащаме – тол системата. "Този, който пътува повече, да плаща по-висока такса, като тежкотоварните автомобили", уточни Павлова.
За да няма кръпки, трябва цялостно преасфалтиране, стана ясно още от думите й. Пред бТВ тя каза, че няма никакви притеснения от заявките на служебното правителство за ревизия.
Междувременно Павлова коментира, че когато си бил в управлението винаги има спад в доверието, но ГЕРБ винаги си изпълняват обещанията.
"Излизаме с лицата и с уменията си. Показахме, че може да изпълняваме приоритетите си, ще искаме наистина да получим това доверие", коментира тя.
Павлова каза, че в програмата на ГЕРБ увеличението на заплатите не е самоцелно, а е базирано на анализ. Според нея плавното потвърдили, че параметрите са абсолютно реалисични.
Образованието и здравеопазването също ще са в основата на предизборната кампания на ГЕРБ. Фокусът ще бъде и върху борбата с монопола в здравеопазването.
Помолена да коментира ветото, което наложи президента върху Закона за концесиите, Павлова бе категорична- захвърлихме един закон на боклука. Тя допусна, че ЕК може да ни санкционира, защото този закон е бил транспониране на европейски директиви. Според нея разумното е било Румен Радев да наложи вето върху определени текстове, които смята за спорни, но не и върху целия закон.