Манолова дава награда на всеки, който разчете фактурата си за парно (видео)

Булфото
share

Близо стотина граждани посрещнаха омбудсмана на Републиката Мая Манолова, за да споделят проблемите, които имат с „Топлофикация-София“. Манолова бе посрещната с аплодисменти и цветя, предаде репортер на novini.bg.

Всички помолиха Манолова за помощ. Те й разказаха емоционално проблемите си.

Манолова бе категорична, че Топлофикация е основният монополист. От стъпването й в длъжност при нея са постъпили 302 молби срещу топлофикационното дружество. „Нямам ден, в който да не изляза на улицата и да не срещна гражданин, който да не ми се оплаква за проблемите си“, заяви тя и разказа, че основните проблеми са високите сметки за парно и сградна инсталация. неразбираемата методика, по която Топлофикация определят сметките и неразбираемите фактури. Манолова обяви награда на този, който успее да си разчете сметката.

Другият проблем, е че много често Топлофикация без предварително да уведоми гражданите завежда дело. В някои случаи се стига и до продажба на жилища.

Манолова обясни и какво е направено до този момент. „Идентифицирахме проблема и изготвихме доклад“, заяви тя и съобщи, че е дала на съд такса “сградна инсталация“.

Манолова се е обърнала за помощ и до еврокомисаря по правни въпроси. Провела е и срещи с министъра на енергетиката, с председателя на КВЕР и с кмета на София. Следващата седмица ще проведе среща с представители на институцията.

Пред novini.bg потърпевши от Топлофикация обясниха, че не могат разчитат фактурите си, че им се начислява такса „сградна инсталация“, а те не ползват отопление, че ги съдят без някой да ги уведоми. Някои от потърпевшите водят дела повече от 10 години.

Мая Манолова съобщи днес, че е поискала също така КС да отмени таксата за юристконсулт от 300 лв.

Водещи новини

Още новини