НЗОК обсъди с омбудсмана подобряване на качеството на услугите си

Булфото
share

Управителят на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) д-р Нели Нешева и представители на ръководството на институцията се срещнаха с омбудсмана на Република България Константин Пенчев, съобщиха от Касата.

Срещата се състоя по инициатива на НЗОК, а конкретният повод беше обсъждане на възможностите за подобряване на качеството на административното обслужване на гражданите от страна на НЗОК.

На срещата бяха разисквани въпроси и проблеми, по които най-често гражданите се обръщат за съдействие към омбудсмана – осигуряване на скъпоструващо лечение, издаване на различни документи от НЗОК и др.

За своевременното им разрешаване д-р Нешева предложи да се изгради по-добро сътрудничество с експертите на омбудсмана, като пое ангажимента да определи конкретен служител от НЗОК, който да работи в оперативен порядък с негов представител. По този начин всички въпроси и жалби, с които граждани и пациенти се обръщат към Пенчев, ще бъдат разглеждани и разрешавани в максимално кратък срок.

Водещи новини

Още новини