Пътници на закъсал автобус прекараха часове в снега и студа при голямото завръщане след празниците. Това разказаха потърпевшите в ефира на Нова телевизия.
Те са възмутени от поведението на шофьора, който не им е дал достатъчно информация за техническото състояние на автобуса. Вместо това, той си говорил по телефона с колеги как да оправи повредата.
По телефона Ивайло Константинов от фирмата "Юнион Ивкони" увери, че всички длъжностни лица са реагирали нормално. Той призна, че става дума за техническа повреда. „Пет минути след подаване на сигнала е тръгнал автобус от София, за да вземе пътниците”, каза Константинов.
Пътниците съобщиха още, че в колата са липсвали чукчета за разбиване на стъкла при авария. Същото е било положението и в пристигналата да ги вземе нова кола на фирмата. Хората в автобуса са позвънили на 112, но от там са им отказали помощ, защото става дума за частна фирма-превозвач.