„Топлофикация София” започва поетапното пускане на отоплението в столицата от понеделник – 11 ноември 2013 г., във връзка с предстоящото понижение на външните температури през следващата седмица, съобщиха от пресцентъра на компанията.
Според действащата Наредба за топлоснабдяване и Общите условия на „Топлофикация София” ЕАД, вече са налице и двете комулативни условия за започването на отоплителния сезон – наличието на средноденонощната температура на външния въздух под плюс 12 градуса в три последователни дни и дългосрочна прогноза за трайно застудяване. В рамките на следващите 5 дни поетапно ще бъде включено отоплението на клиентите в следния ред: болници, детски и учебни заведения, жилищните сгради във всички райони и накрая ще бъдат включени административните сгради и стопанските потребители. До този момент по тяхно желание е пуснато отоплението на 228 сгради - 55 детски ясли и градини, 15 училища, 10 болници, 18 посолства, 85 административни сгради и стопански потребители и 45 жилищни сгради.
Предвид техническите превключвания, които се извършват при старта на общото включване на отоплението, в понеделник в отделни райони на града е възможно да има временни колебания в топлоподаването.
„Топлофикация София” ЕАД дава възможност на клиентите, които желаят включване на отоплението на по-късен етап, да подадат в обслужващия ги топлорайон заявление и подписано за целта решение от общото събрание на етажната собственост.
Клиентите на „Топлофикация София” ЕАД трябва да отворят на максимална степен вентилите на радиаторите си, за да не се налага допълнително обезвъздушаване на отоплителните тела след пускане на отоплението, както и да проверят електронните уреди за дялово разпределение и, ако дисплеят им е угаснал, незабавно да потърсят съдействие от обслужващата ги фирма – топлинен счетоводител.
През този отоплителен сезон, „Топлофикация София” предлага три бонусни програми за коректни клиенти. Програма „Търговска отстъпка”, която влиза в сила с пускането на парното - 3% търговска отстъпка, ако потребителите заплащат сметката си за парно и топла вода без закъснение в 30-дневния срок от датата на издаването на месечната фактура.
Програма “Разсрочена лоялност” - 50% отстъпка от първата или последна сметка за парно и топла вода за всеки клиент, който е избрал да плаща сметката си на 12 равни месечни вноски и една изравнителна. От тази година заявка за заплащане на равни месечни вноски може да се подаде по всяко време в центровете за обслужване на клиенти на компанията или по пощата.
Програма „Лоялен клиент – битови абонати”- при която на томболен принцип от абонатните номера на всички лоялни клиенти, които нямат просрочени задължения за топлинна енергия за предходния месец, а също така и за предходните 1, 2, 3 и повече години се изтеглят печелившите различен процент бонус парно, който се приспада от сметките за следващите месеци.