ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти след аварията вчера

ЧЕЗ
share

ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти, подадени по реда на Общите условия.

Клиентите имат право да подадат сигнал или жалба за повредени електроуреди в рамките на три дни след настъпването на повредата. Всички сигнали ще бъдат разгледани и решени, съобщават от пресцентъра на дружеството. Най-вероятната причина за аварията на 12.08.2013 г е свързана с голямата възраст на съоръженията от критичната инфраструктура на София. Електроенергийните съоръжения в столицата са проектирани през 70-те години и са въведени в експлоатация в периода 1973-1987 г. при среден експлоатационен живот средно 30 години. Това са 26 подстанции и 30 км кабели 110 кВ.

От 2012 г. „ЧЕЗ Разпределение България” реализира стратегия за подобряване на експлоатационното състояние на елементите от критичната инфраструктура. Оценките показват, че подмяната и модернизацията на тези съоръжения ще изисква инвестиции в размер на 130 милиона лева през следващите 10 години.

Водещи новини

Още новини