Превозвачите са изрядни към лизингополучателя. Връзката се къса, когато големият превозвач дава на лизинг автомобил на физическо или юридическо лице, който назначава работници под аренда. Това разказа пред БТВ таксиметров шофьор пожелал анонимност. Те отчитат оборот всеки ден.
40% от автомобилите работят на кухи фирми, между 150 и 500 лв., разкри шофьорът. Той разкри, че не се прави изобщо подбор на таксиметрови шофьори. Имало е случаи на купуване на психотестове срещу 300 лв. Кухите фирми са собственост на малоимотни и неграмотни хора, които са данъчнозадължените лица. Контрол трябва да има и при вкарване на имената в таксиметровите апарати. Лизингополучателят остава чист, а оборотите не се отчитат. Тези, които имат по 10-15 автомобила работят в сивия сектор. Ако напуснеш работа ти се слагат глоби, лихви и аренди, оплака се шофьорът.
Той е бил търсен от лизингополучател в една от големите фирми със седалище в Дианабад. Там се намира централата на Йелоу такси. „Лизингополучателят“ Калин Иванов има хранителен магазин и кафе в Надежда, изглежда като мутра от 90-те години, звъня посред нощ заради дълг от 785 лв, които били загуби натрупани след като съм спрял работа, разказа шофьорът. Иванов заплашвал, че ще счупи врата на шофьора и ще продаде дъщеря му за проститутка.
Бивш таксиметров шофьор разкри шокиращи тайни за рекет сред бакшишите
- 15.07.2013 | 08:13
- 23020