Българската агенция за инвестиции рекламира страната ни, но без част от Пиринска Македония, съобщава Нова телевизия.
В клип, публикуван във Фейсбук профила на агенцията, е използвана карта на страната ни, в която обаче не фигурират Петрич и Сандански.
Един от промоционалните клипове на България вече върви по CNBC и Bloomberg в Европа и Азия, както и по CNN в САЩ.
От Българската агенция за инвестиции се хвалят с този факт, но в същото време не са забелязали липсата на част от територията ни на избраната от тях карта.
Близо 4 милиона лева е стойността на целия проект, обясниха от ведомството. Цената включва 50 реклами в печатни издания като Economist и Financial Times, интернет кампании и телевизии.
Това е първата подобна реклама, която представя България от 25 години насам, заяви пред Нова Борислав Стефанов, изпълнителен директор на агенцията. По думите му, тя е съгласувана с над сто човека, между които – икономисти, финансисти, пиари.
Шефът на агенцията увери, че рекламата ще бъде коригирана. Ще се търси вариант излъчването на клипа в този вид да бъде спряно до неговата промяна.