Регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал и енергийният омбудсман на дружеството Радослав Димитров ще се срещнат утре в 11:00 ч. в сградата на общината в Благоевград с жители и представители на граждански организации от града, съобщават от дружеството.
Приемното време на енергийния омбудсман в Благоевград ще започне в 12:00 часа.
Той се занимава със случаи, в които клиенти на ЧЕЗ се съмняват в коректността на решенията по техни жалби. Клиентите ще имат възможност за индивидуални срещи, на които да обсъдят проблемите си и да направят предложение за работата на звеното "енергиен омбудсман".
Според Петър Докладал, инициативата ще помогне за възстановяване на доверието на клиентите и ще улесни комуникацията при случаи на недоволства.
Клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали и предложения към омбудсмана на тел. 02 8958450, факс. 02 8959770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес София 1000, ул. "Г. С. Раковски 140". Резултатите от разглеждането на всеки конкретен случай ще бъдат изпратени до клиентите най-късно в 30-дневен срок.